Zo ff alles bij gelezen, heeft ff geduurd, want jullie kletsen zoveel
Mooie kudde heb je Pretty! En wat een knappe dader!
Spannend RX! Hopelijk zijn ze allebei drachtig!
Herkenbaar Aniek, ben stiekem ook al aan t nadenken over de hengstenkeuzes voor volgend jaar

Haha Vientje, klinkt echt t zelfde al Bibi
, hopelijk is ze drachtig ook net zoals Bibi!
Hahaha Pretty
, dat is altijd, als je zoiets zegt, dan moeten ze op een of andere manier altijd ff t tegenovergestelde doen of laten zien van wat jij zegt tegen iemand
.
Gefeliciteerd Knolselder
.
Hopelijk is gaat Ceslin nu wel drachtig worden Ubimone! K zal iig duimen voor je!
Spannenddd Elmars_Floor, ook voor jou ga ik duimen!
Hopelijk over 18 dagen idd goed nieuws Luna! Nog even 18 lange dagen in spanning zitten...vind dat zelf altijd zo langggggg durennnnn haha. T liefst wil je t gewoon meteen weten
.
Nou Chrisje nu heb je iig meer duidelijkheid. Hopelijk gaat t deze ronde wel lukken!
Haha Fotsy zie t gezicht van jouw man al helemaal voor me als hij dit allemaal zit te lezen
. Voor ons is t allemaal zo normaal, maar iemand die niet in dat wereldje zit denkt echt wtf
.
Haha Pretty jong geleerd is oud gedaan he
.
Hopelijk is Liz idd drachtig Rianne! Spannendd!
Wauwww gave kleurkansen Noisy! 
Edit er is alweer een bladzijde bij gekletst
Dus we gaan nog ff verder
Knolselder, ik verwacht volgend jaar een Merens X Quarter horse en hopelijk een Merens X Paint horse en natuurlijk een Paint horse van Bibi, maar dat is geen kruising
.
Ook gave kleurkansen Luna!
Laatst bijgewerkt door mijnlieverd op 30-06-15 14:32, in het totaal 4 keer bewerkt