Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vesceron schreef:Wat is jullie mening overigens over merrie's die niet meer in het werk staan en moeten veulenen straks?
De mijne kan door een blessure niet meer aan het werk, maar ik krijg commentaar van mensen dat dit haar bevalling zal bemoeilijken, is dit echt zo zwart wit?
Ze loopt veel buiten en staat alleen 's nachts op stal.
Vesceron schreef:Wat is jullie mening overigens over merrie's die niet meer in het werk staan en moeten veulenen straks?
De mijne kan door een blessure niet meer aan het werk, maar ik krijg commentaar van mensen dat dit haar bevalling zal bemoeilijken, is dit echt zo zwart wit?
Ze loopt veel buiten en staat alleen 's nachts op stal.
sultan15 schreef:precies inowa, hier wordt de training wel langzaam afgebouwd tegen het einde zodat ze niet ineens stil komen te staan. Schiet al op met pepper zeg! Aagje is nog wel aardig dun inderdaad. Had je haar laten scannen voordat ze bij jou kwam? En hoe heet je nieuwe merrie? Is ze al een beetje tot rust gekomen?
Hier schiet het voor Fairy ook al erg op, zij is vandaag 223 dagen. Wish is nu 141 dagen. nog vier maanden tot het eerste veulen
sultan15 schreef:Wat vervelend zeg! snap dat je dan er liever naast blijft lopenWeet je al wat je na het veulen met haar gaat doen? (ivm de HKO)
Urielle schreef:Pony of paard scheelt ook behoorlijk natuurlijk, de hengst geef ik nu een kilo omdat hij ging interen door het springen. Die wordt dik van niks en stond voor dressuur op max een halfje.
Maar de merrie is echt een enorm kasteel met veel body, die heeft het echt nodig. En nu drachtig is het helemaal een zwijn qua eten.