Zo dat heeft die goed gedaan... Sharonindezz.. Ben je lekker zoet mee.. Het paard van mijn vriendin die trapte me vandaag nog in het kruis.. Was ook niet zo'n lekkere aangelegenheid.. Ik was hem aan het tempen.. Hij doet nooit wat en nu vol naar achter.. Tja en hij raakte me dus..
@cynthia... al gevonden... het is lieke... wat een kl ote jaar heeft zij zeg... pfff eerst je veulen verliezen en tot overmaat van ramp ook nog je merrie verliezen.....
Hier merrie wat onrustig. Lag ook verschillende keren in het land vandaag. Daarnet kwamen straaltjes gelig vocht uit de uier als je aan de speen trekt. Banden zijn volgens mij volledig weg nu. Beide kanten even drillerig. Het zit eraan te komen denk ik.
Wat een prachtige foto's komen er weer langs. Jewel en mams zijn erg mooi! Jewel heeft een bijzondere kleur. SI wat zielig voor je, sterkte met je gipspootje. Zitake, succes met Pascha!!! De rest ook met wachten en waken!
Cynthia82
Geplaatst: 05-05-11 21:05
jennyk schreef:
Tjonge wat word het geduld van velen toch op de proef gesteld dit jaar een dikke van mij
Thanks! 'Gelukkig' voor mij is er nog één merrie boven me, en 348 dagen is nog niet heel erg.. Het kunnen er nog 385 worden
Whahahahaaa... echt he? Hoop doet leven, zeggen ze wel eens. En zo is het! Iedere dag weer kan het zo ver zijn.. en zo gaan de dagen toch nog best snel voorbij..
Lotje ging net al erg vroeg liggen en gaf dus al alarm. Ze lag heel erg te kreunen en puffen en is wat klam. Ze heeft het zowiezo erg zwaar.
Durf nog niet met 100% zekerheid te zeggen dat er iets gaande is, want het is wel de dochter van haar moeder die mij al bij al haar 3 veulens voor de gek gehouden heeft gehouden . Ik ga pas zeggen dat er wat gebeurd als de pootjes er uit steken .