zal na t eten ook weer eens wat foto's van mijn chaggie dametje maken... die is niet meer te genieten... je bent alleen welkom voor eten of een poetsbeurt want madam heeft jeuk en dan is t wel lkkr natuurlijk hiba is het zat! gooi t er dan uit
zag dat het vanmiddag over hoeveel merriebrok geven ging wat geven jullie een drachtige shetlander? kijken of we overeen komen
Ik voer ze pavo vital korrels en een handje graan zodat ze het idee hebben dat ze wat krijgen Verder onbeperkt hooi of kuil, net wat ze graag eten en iedere dag 1 of 2 winterpenen.
pvd: leuk dat je dit zo doet gemiddelde draagtijd van 333 dgn.... Daar zit die van mij dus al 14 dgn overheen
Goofke: wat een grappige foto Mams met kind achter de schapen aan
Odessa: wat vervelend zeg beterschap voor de kleine!
Amandake: wat een leuke foto's van Cleo en Jilleke, lekker buikjes hebben ze Iris heeft ook een flinke buik!
Marije: mooie foto's!
casanova: nou ik vind het toch een behoorlijke buik hoor
hier nog steeds NIKS! Zeg steeds tegen d'r dat ze het er maar ff uit moet poepen (jaja makkelijk gezegd ) maar voorlopig is ze nog weinig van plan volgens mij.....
enne gefeliciteerd met het veulen! xenah zit nog 9 dagen verwijderd van de 300 dagen mijlpaal en nog 29 dagen tot 320 dagen dracht... volgens mn zusje maakte ze vorig jaar 2 weken voor de bevalling een uier aan, dus we hebben nog even tijd
ja thirsa jij gaat de gemiddelde draagtijd mooi omhoog halen En sjanty zit er ook al overheen.....en heb zo het idee dat ze daar nog wel even wat meer van maakt
Alonna heeft een druppel water of vocht of wat dan ook aan dr muts hangen.. Stinkt niet naar pies dus ik weet niet wat het is.. Verder wat duidelijke druppels (opgedroogd) bloed.. Iemand enig idee wat dat betekent?
Oh en wat voer betreft, Vivian staat nu op 2kg merriebrok (pavo) en 1/2 kg muesli (pavo enjoy, zit dus weinig in). Ze wordt heel snel schraal, dus kan best wat extra gebruiken.
Daarnaast krijgt ze uiteraard voldoende kuil en gaat ze zodra het weer beter is het land weer op