Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dustinlover schreef:Ja houd hoop hoor Linda! 1e keer dat ik die mini welsh dekte deed ze ook zo en werd ze wel weer hengstig en 2e keer weer precies hetzelfde, maar toen was het dus wel raak!
Vandaag heb ik me toch gevloekt tegen een nieuwe merrie. Die heb ik gekocht voor nog een veulen en madam stond super hengstig. Hengst erbij en meppen.. nou hengst met iets meer ervaring maar die waagde zich er ook niet aan, toen jonge hengst gepakt en die moest zou dus die heeft 2 minuten klappen geïncasseerd en ineens stond ze super hengstig... maja hengst die er eigenlijk op moest dat ging hem gewoon niet worden(stuk kleiner dus verhoging nodig en ze stond ook niet goed stil.) Dus uiteindelijk Rum gepakt en die er maar mee gedekt. Niet helemaal wat ik wilde want daar kocht ik haar niet voor magoed, maar eens zien of ze drachtig wil worden en dan zien we nog maar
Igniss schreef:Ik ga ook gezellig meedoen. Merrie is als het goed is drachtig![]()
En is 13 juni 2017 uitgetelt.
Officeel heet ze vivian, maar wij noemen haar pandora![]()
Vivian (pandora) x Mocart
Vulina schreef:Heeft zijn pony ook de plicht om afstammelingen te tonen in goedkeuring te behouden?