jullie gaan hard ik lees wel alles mee maar kom niet toe aan reageren.Hier nog geen verandering wel hebben we uit kunnen rekenen op hoeveel dagen Elegance ongeveer zit dit moet tussen de 296 en 311 dagen zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jullie gaan hard ik lees wel alles mee maar kom niet toe aan reageren.
. Trigger wordt nu natuurlijk met de dag nieuwsgieriger en wil steeds meer op ontdekkingsreis, en gaat steeds meer weg rennen, maar mama wordt daar dus maar bloedchagrijnig van, arme Trigger
.Of als een van mijn andere paarden in de buurt komt er überhaupt alleen maar naar kijkt, als blikken konden dooien, waren een aantal van mijn andere paarden er geweest
. Andere mensen vindt ze ook maar niks in de buurt, al 2x geprobeerd iemand te bijten, oeps
. Maar goed dat gaat wel over met de tijd
.
)

prachtig filmpje, al heb ik het wel te doen met mama
Dustinlover schreef:Pretty wat is die knap! Jammer dat er een slurfje aan hangt anders was dat wel een houder geweest of niet?
),dan zouden we ook overwegen het eens aan te houden en te kijken.
Pretty, wát een patsertje 
Afgelopen zaterdag stamboekopname gehad met de eerste jaargang van onze hengst; één driejarige hengst en vijf driejarige merries opgenomen. Vooral de merries met veelbelovende lijsten; superblij mee. Geeft vertrouwen voor de toekomst, zowel voor deze vijf merries als voor wat er nu nog in dikke buiken verstopt zit

pretty schreef:Crines als die uier eenmaal vol blijft kan het snel gaan...dus spannend!
Lijkt me echt een goeie koop geweest te zijn dan hé.
Het sloeg al helemaal aan m'n hart toen het veulen nog lag. Leek wel alsof de merrie zeker op één van de beentjes zou gaan staan...
Arme merrie ook, wat een paniek moet dat niet geven... En dat vlak na de geboorte