Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arianne schreef:Dat dat hengstje zo mooi is. Misschien niet van jezelf, maar toch mooie reclame.
Ja sorry, lag paar blz achter
jobamara schreef:Scooby, wat een beentjes, en mooi hoofdje leuke foto's ende halster keus is reuze, slaap ze
![]()
Quincy, hoever is je merrie? Misschien even foto's plaatsen. Maar er zijn er meerzo te lezen met dit gedrag nu.
Onze toppers, zo haar banden zijn al echt slap zeg voor 313dgn.
Moniquex, ooo arme Raya sneu is dat he en dat schoonpoetsen is nog best lastig als het goed schoon as deed ik er vorig jaar sudocreme op ( billen zalf voor baby's) dan poetste het de keer erna makkelijker schoon..
Astridklomp, oo fijn dat het helemaal goed gaat. Wat een zorgen dan he. En goed dat je andere hiervoor waarschuwd.
Lisch, einde in zicht?? Vertel, vooruitgang aan het maken, zag dat uitreken datum 5-5 is toch?
Bonny-CT, op 267 en begint een uier te maken. Zelf niet echt ervaring mee, andere hier vast wel, Hoor we eens dat idd merriebrok/muesli hier invloed op kan hebben.
Lauraa, ha fijn dat de spenen nu wat gaan wijken, zal geruststellend zijn voor je. En flemen toch wel een teken van ongemak, suc6 met waken.
Urielle, geweldige foto die blik van Future. Opstaan ging hier vorig jaar ook wel wat moeizamer.
Cemlys, suc6 ik spiek nog wel vanavond hief
Emmy, wauw ook jij suc6 komende nacht.
Zat eens te kijken niet normaal hoeveel merries ineens zouden kunnen gaan,
L0esje, Dolly maakt nu ook goede vooruitgang, hopen dat Amalia dan ook zin krijgt maar zag dat Tinka ook al zover is toch?
Irischcob, 336 en vordert ook
Tinniie, Bolleke al vooruitgang?
Luna2006, ze wacht tot jij er weer bent joh.
Vitaquilla, hoe staat het bij jou?
XshaartjeX, ook bij jou steeds meer vorderingen of niet?
Wennie 19, hoe gaat het bij jou?
Bonnie AW! ook al aan tijd?
Ladylisa, groeiende uier,
Stal-Hd, ook rustige vorderingen.
Chardy, 15-4 dus mag ook wel komen hoor
Lizze12, 13-4 spannend, nog vorderingen?
Onley, 336 dgn uier begint rustig te vullen
Pfff, kunnen jullie niet de afspraak maken met de merries allemaal morgenavond ofzo dan hebben we een leuke nachf met elkaar wakker houden. En misschien ben ik er nog vergeten, had de pendellijst erbij genomen.
Alle wakers succes, spiek later nog wel.
O ja typefouten komt door tablet wil niet altijd doen wat ik wil