Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je kan alleen zien of de follikel gesprongen is en na een tijdje of er een vruchtje ingenesteld is. Maar je gaat nooit of te nooit op een scan een eitje zien zweven
, vorig jaar bij 105 dagen scan zie je echt al een paardje liggen, hoofd, oren en benen en soms als het goed ligt bij ons het geslacht. Heel speciaal. amyz schreef:Chrisje als er geen ei zit gebeurt er niks idd dan kun je dekken tot je een ons weegt. De baarmoeder toonde wel hengstig toch? Als ze normaal zo mooi regelmatig is zou ik toch willen weten wat er nu gaande is!

Fotsy schreef:toch speciaal topic hoor, mijn man las even mee, amai zei hij, waar hebben jullie het toch allemaal over, eitjes, sperma, dikke buiken, in andere topic komen er dan nog tietjes en klingen bij en rare foto's![]()
Heb me een kriek gelachen, ja sommige worden blij van sperma, andere van een ei en later van dikke tietjes, melk, en zwarte mest.
scannen gebeurt nml over paar weken pas.
.
. Woensdag kijken of t ei weg is.
.
Fotsy schreef:Oh noisy wist niet dat je een quarter had, heb even in je profiel gespiekt omdat je dezelfde hengst hebt als ml, mooi paard hoor, wat zijn je kleurenkansen? Spannend
Maar eigenlijk kan het me weinig schelen welke kleur het gaat krijgen. Op dit moment ben ik allang blij dat er een veulen komt..