Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyceA schreef:AD, en Vanessakusje gefeliciteerd.
Ella staat ook de hele tijd te suffen/slapen, en wat inowa zei over snelle ademhaling heeft ze ook heel erg. Kan dat ook door de warmte komen? Ook als ik ga wandelen heeft ze er totaal geen zin in. Zijn dat voortekenen?
Ze heeft nog steeds geen hars of dergelijke, ga wel s'avonds laat even kijken, maar waken weet ik nog niet. Als ik zie hoe het ook kan gaan zoals bij vanessakusje, begin ik toch te twijfelen.
kappiegirl schreef:Neon ja op die foto's ziet ie er inderdaad een stuk jonger uit maar dat houd niet weg dat hij er nog lekker uit ziet voor een oudje. Mijn oude pony Frappant (oude new forst dekhengst in zijn jonge jaren) heeft het tot 34 jaar geschopt met zijn lekkere bekkie en inderdaad tot 26jaar in de sport gelopen hij heeft ook altijd hoge sport gelopen paar keer Z2dress en ZZ springen
gem schreef:kappiegirl schreef:Neon ja op die foto's ziet ie er inderdaad een stuk jonger uit maar dat houd niet weg dat hij er nog lekker uit ziet voor een oudje. Mijn oude pony Frappant (oude new forst dekhengst in zijn jonge jaren) heeft het tot 34 jaar geschopt met zijn lekkere bekkie en inderdaad tot 26jaar in de sport gelopen hij heeft ook altijd hoge sport gelopen paar keer Z2dress en ZZ springen
Ben benieuwd welke afstamming Frappant had! Was het een ggk dekhengst?