Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bubsj schreef:Manueeltje, super balen!!Hier (in lichte mate) het zelfde probleem. Merrie staat sinds 1 mei stil en mag sinds deze week weer in training (nog aan de longe). Al weken eigenlijk niets meer te zien en nu? Onregelmatig vanuit de rug
![]()
Voorlopig kijk ik het nog even aan en hoop ik op spierpijn..
Heeeerlijk toch, die paarden die we vol geld pompen maar niets mee kunnen
Talida schreef:Tis wat met die paarden he, wat dat betreft is een merrie toch wel handig, je kan altijd nog wegzetten onder het mom van fokken![]()
Richtje, hoe is het met Poon?
miszlisanne schreef:@richtje, ja heb wel het idee dat het door de dracht beter stabiliseert en nu is het zo goed als weg de huid eronder is nog wat hard, maar na zo'n lange tijd mok..
ben benieuwd als ze geveulend heeft hoe het verder ontwikkelt..
bij nobel gebruik ik als het echt heel erg is 3 dagen depo, en verder de neotriam van wellensiek.. dat is echt superspul.. eerst deden we der ook nog wel eens 10 dagen op de prednisolon maarja dat mag nu absoluut niet met dracht.
sinds een paar dagen doe ik er niets meer aan behalve iedere dag een uitvoerige check up haha! en sudocrem is ook mn beste vriend om het rustig te houden!
@manueeltje dat is echt kl*te! denk je weer lekker op te kunnen gaan bouwen is het weer niet ok..
sokje87 schreef:Ik heb met mijn merrie nog nooit wat gehad -afkloppen- maar Evel staat met z'n bijna 3 maanden al aan de antibiotica. Heb maandag samen met de DA besloten om kuurtje tot vandaag door te zetten. Staan wat veulens in het land die hoesten, dus als ik hem half/half terugzet, dan is hij ook zo weer aan het kuchen. Speaking of which, moet zo de DA bellen, want ben zelf niet in NL op het moment.