Wat is er leuk aan danCitaat:Leuk die foto met dat dekje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat is er leuk aan danCitaat:Leuk die foto met dat dekje

Het was nog wel waterig, maar ook een beetje wittig. Verder is, voor zover ik begrijp wat jullie bedoelen (:o?) , haar vulva onderaan (2cm)
:D
(gokje ghoor
)
!
.
. Leuk leuk leuk!!
!
.
)
. Hier zien ze er nog wel schattig uit, alleen ben ik schijtbang voor de mama.. 
En jihaa! 200 dagen! Je begint het ook echt al te zien.
Bij elke kick werd er een zucht en een kreun naar buiten geperst. Ze liet het gelaten over zich heen komen, vond het toch wel zielig voor der. In ieder geval weten we nu wel dat het nog steeds leeft.

. Ik heb haar wel toe gesproken om haar paleisje netjes te houden. Mesten links achter in. Plassen ook daar in de buurt en niet overal er nergens
. Sinds vandaag zie ik netjes hoopje mest links achter in de hoek. Ik gooi dus elke keer de mest daar in de hoek. 

!
jeddah schreef:Jeetje wat spannend een kegeltje!! Foto's!!!

Citaat:Sim had vanmorgen en ook vanavond die "prutjes" uit de gaatjes van haar rechter speen hangen. Die van vanmorgen had ik weg gehaald, en vanavond zaten ze er weer. Geen idee of het wat betekenen gaat...

Citaat:Verder eet ze haar hooi niet gelijk helemaal op, terwijl ze letterlijk staat te springen om haar biks.

. Mag ik meepuzzelen met de namen
?
), die had gisteravond ook weer meer uier.
Gelukkig was ik er op tijd bij.

Odessa's uier lijkt vandaag veel op gisteren, alleen heb ik het gevoel dat hij langer wordt. Waar eerst oedeem zat zijn nu ook klieren aan het werk, het wordt al een echte melkbar 

Wacht vast op beter weer 
Ik heb het ook niet zo op kippen hoor. Gisteren heeft de hond er weer een dood gebeten, yuk. Dat hoefde nou ook weer niet...
) Uier is al wel behoorlijk!
Wel leuk dat onze merries gelijk op gaan en dezelfde kuren hebben