Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 21:20

Citaat:
Leuk die foto met dat dekje
Wat is er leuk aan dan Blond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 21:41

[naam]-update Haha!

nou...kom net bij Bolle [naam] vandaan! Mevrouw stond maar te schommelen van haar ene op haar andere achterbeen, ze wilde wel op rust staan, maarop welk been wist ze dus niet...Scheve mond

Zo nu en dan keek ze verontwaardigd naar achteren... en verder stond ze stil en sukkelde ze steeds een beetje weg of slaakte een paar heeeeeeeeeeeeeele diepe zuchten... Ach gut

Volgens mij kan het haar niet snel genoeg meer gaan...ze is t zat en t wordt nu echt heel zwaar, ze sjokt en strompelt ook een beetje achter me aan. Maar bij appeltjes.... Hyper!

Haar uier is weer een klein beetje "ontplopt", nog niet strak gespannen, maar wel weer iets meer dan gisteren. mocht er nu ook weer niet aan komen, gisteren overigens volgens mij fase 2!!!! Go jij! Go jij! Het was nog wel waterig, maar ook een beetje wittig. Verder is, voor zover ik begrijp wat jullie bedoelen (:o?) , haar vulva onderaan (2cm)
ook wat slap, staat zeg maar op een "kiertje"... Bloos

Doe s een gok, wat denken jullie, wanneer?

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 21:47

spanneeennndd skippie1 !! Haha!:D
Ik denk dat ze haar 12 dagen net vol kan maken Ja (gokje ghoor Haha!)
Maak je snel weer eens foto's? Lachen

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:28

hoe is het met sim en pepsi? Jeddah en mac zijn vanavond nog niet online geweest..

Het zal toch niet.,,,???? Tong uitsteken

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:45

Of misschien zal het wel Haha! !

Of misschien is jeddah wel naar dr hond toe, blij te horen dat de operatie goed is gegaan! Ik zal voor jullie duimen dat ze snel opknapt van het infuus!!

Jeetje, wat een posts weer zeg! Haha, ik weet niet eens meer op wie ik nou wat moet gaan reageren Haha!.

Elady; ik vind dat ze er nu echt wel gevuld uit ziet zeg! En die uier ook al idd!

HOH, het wordt echt steeds spannender in dit topic Hyper! . Leuk leuk leuk!!

En ik heb ook weer foto's van Vank! Die heb ik gisteren gemaakt, op drachtdag 200, kon natuurlijk niet missen Tong uitsteken!
Ik had toch verteld dat Ivanka zich nu opeens een kwartslag draait en dan gaat moederen over de kalveren? Nu heb ik het kunnen vastleggen Tong uitsteken.
Erbij kijken is leuk, totdat de kalveren je een kus willen geven, dan kijkt ze zo:
Afbeelding
En ze neemt ook even de tijd voor de kalf aan de linkerkant (het koppie van het middelste kalf is zo lief Lovers )
Afbeelding
Even een foto hoe ze er in het geheel bij staat, fat ass Tong uitsteken
Afbeelding
Toen moest ze van mij even naar buiten, kon ik haar even vastzetten en van 2 kanten standfoto's maken
Afbeelding
Afbeelding

En tot slot voor de kippenliefhebbers onder ons, er zijn kuikentjes geboren bij Ivanka Lovers . Hier zien ze er nog wel schattig uit, alleen ben ik schijtbang voor de mama.. Clown
Afbeelding

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:52

Die kip wat schattig is die moeder kip dan zo boos? Je merrie ziet er echt drachtig uit!

Is er weer iets mis met d ehond van jeddah ach jeetje nu maar hopen dat het met beide dames paint de goede kant op gaat.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:59

Allemaal bedankt voor het duimen voor Dutchie,mijn hond! Ik ben niet naar haar toe gegaan, dat is alleen maar erger, er heen gaan, maar haar niet mee kunnen nemen, ik denk dat ze daar alleen maar van in de stress raakt, en ik ook! Ik vind het wel vreselijk dat ze niet vandaag al naar huis kon, maar het is niet anders. Meany, bedankt voor de info betreft een baarmoeder ontsteking. Ze liep al een tijdje te kwakkelen, maar heeft in de fagelopen 3 maanden 2 echo's gehad, en is al bij een Gyneacoloog geweest en niemand kon wat vinden, tot de boel ineens naar buiten kwam, vandaag dus.

Weer on topic:
@elady, zo die heeft ook al wat uier! En wat een spenen he? Maar ja, 5 veulens hebben al geruik gemaakt van de melkbar, dus wat wil je? Knipoog

@ Polly, heb je al meer gehoord van de DA?

@Bubbels: jeetje, heb je zo een Jack Russel in je neus hangen! Dat is zeker schrikken! Ik hoop dat ze er niet te gestressed van geworden is!!

@Sjen, ja hoor, dat kan best normaal zijn. Bij Sim gaat het ook niet van harte, als ik al kijk gaat ze tanden knarsen, en bij Jeddah waar ik alles mee kan kreeg ik 2 jaar geleden op het eind van de dracht ook zulke waarschuwingen. Ik denk dat het ook een beetje natuur is, in het wild gaat de merrie aan het einde van haar dracht ook het veulen van het jaar ervoor afslaan, die mag dan ook niet meer komen drinken, misschien is het daar nog een stukje instinkt van overgebleven dat ze aan het einde van de dracht ons er ook niet meer aan willen hebben zitten.

@Bella, zo te horen ook erg spannend bij jou!! Woensdag is heeeeel dichtbij!!

@Skippy1, nou dat klinkt zeer gunstig!! Die slappe Vulva vooral! En vergeet niet fase 2 en 5 lijken er op elkaar! Beide wittig, alleen de een dunner dan de andere!
Ik laat het melk op een zwart voorwerp vallen, als ik er doorheen nog het zwarte kan zien, is het nog dun, wordt het ondoorzichtig en eventueel met klontjes, dan zit je heel dichtbij!!

@Tinne, ahhhhhhhhh die kuikentjes!!! Ik hop niet dat het te koud voor ze is nu!! Wat super schattig dat ze al aan het moederen is over de kalveren!!!

Update Simply: Er gebeurd niks... hihi, alleen haar rechter speen lijkt er over na te denken misschien wel heel toevallig een beetje te gaan vullen...

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 23:08

idd Tinne, wat een posts weer. *LOL* En jihaa! 200 dagen! Je begint het ook echt al te zien.

Wat erg voor je hond Jeddah, toeval wil dat mijn Cairn laatst aan hetzelfde is geopereerd. Die was daar wel heel erg ziek van en had hoge koorts, tijdens de operatie waar ikzelf bij was bleek ook dat er aan de buitenkant van de baarmoeder abcessen zaten ... als er 1 zo een abcesje gesprongen was dan was het einde Lisa geweest.
Maar nou is ze weer helemaal als nieuw en terroriseert ze het hele huis als vanouds. Vork
Is je hond de laatste dagen niet meer gaan drinken? Trouwens mazzel dat ze een zg. open ontsteking heeft, bij een gesloten komt het vuil niet naar buiten.

Vanta had het vandaag heel zwaar, het veulen stampte letterlijk de lucht uit haar longen. Scheve mond Bij elke kick werd er een zucht en een kreun naar buiten geperst. Ze liet het gelaten over zich heen komen, vond het toch wel zielig voor der. In ieder geval weten we nu wel dat het nog steeds leeft.Hyper!
Ik heb vandaag ook kapstertje gespeeld, haar manen zijn weer op een nette lengte geknipt/gesneden (trekken gaat niet bij haar, snijden nog nét) en ze is grondig gepoetst. Ze was om door een ringetje te halen zo mooi, een prinsesje. Haha! Pling
Ze groeit echt met de dag, zo een 300gr volgens de boeken. Daarstraks leek ze net een walvis vanuit een bepaalde hoek. *LOL*

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 23:18

Pff Jeddah is altijd schrikken bij zo iets. Ik ben vorig jaar 2 x aan mijn baarmoeder geopereerd. 2 x het uitstrijkje niet goed. Ik ben nu schoon verklaart. Ik had gevraagt de hele handel eruit te halen, maar dat deed de gyn niet. Er komen toch geen kinderen en als het weer op gaat spelen, dan moet het er als nog uit.

De dames kijken op stal natuurlijk op de lap-top www.weer.nl , www.knmi.nl , www.weeronline.nl . Ze kijken wanneer het iets warmer wordt. Let maar op, einde van de week....

Famosa blijft lief en ik mag nog steeds heel veel knufflen en overal aankomen Lovers . Ik heb haar wel toe gesproken om haar paleisje netjes te houden. Mesten links achter in. Plassen ook daar in de buurt en niet overal er nergens Boos! . Sinds vandaag zie ik netjes hoopje mest links achter in de hoek. Ik gooi dus elke keer de mest daar in de hoek.

Ze groeit lekker en is vreselijk ongeduldig als ze naar buiten gaat. Ze heeft van haar buurvrouw Bep een kursus timmeren gevolgt. Ze is bijna klaar voor haar examen. Wat een pokke herrie van de rot meiden. De heren staan gewoon heel geduldig te wachten dat ze aan de beurt zijn.

Het is te hopen dat Henk bij de bevalling aanwezig is. Hij moet donderdag naar het VU in A'dam voor zijn rug. Hij heeft waarschijnlijk een vernauwing van zijn wervelkolom. Er wordt iest afgeknelt. Hij is weer terug gegaan van 7 uur per dag naar 4 uur per dag met werken. Hij loopt er al 20 jaar mee en heeft alle mogelijke dingen al gedaan. Er zijn foto's gemaakt en een MRI scan gemaakt. Op de foto zijn afwijkingen te zien van 2 wervels en een slijtage aan zijn bekken. De orthopeet in Hoorn kon in 10 sec. zien dat er niks te zien was op de MRI. Hij nam niet eens te tijd om hem goed te onderzoeken. Donderdag krijgt hij een onderzoek dat ongeveer 1 1/2 uur duurt. Ik hoop dat ze wat kunnen vinden, want zijn humeur is om te schieten.
Solly moest ik ff kwijt.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 23:41

oké nog een keer de foto dan! Haha!

1 mei uitgerekend van The Offspring

Afbeelding

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 00:29

Updatetje wat betreft Nancy..
Dierenarts heeft niet gebeld dus het zal wel meevallen met de ernst, ik heb haar wel nog gezien op de manege en als het echt ernstig was geweest had ze me vast aangesproken.
Ikzelf blijf het wel nog steeds een beetje eng vinden.

Ben net bij haar geweest, het uier is meer gevuld en toen ik zachtjes in de speen kneep kwam er weer van dat rode vocht uit. Maar aan de andere kant ben ik bang dat ik dat uier nu heb geactiveerd met mijn gemorrel eraan.

Ik heb het er hier eens over gehad en in theorie is het mogelijk dat ze de voorlaatste dekking heeft opgenomen, ze was elke keer pis en pishengstig behalve de laatste keer; toen was het maar zozo.
Dat zou dus inhouden dat ze een maand eerder moet, 22 maart.
Dan is ze nog steeds wel aan de vroege kant maar het is minder rampzalig.

Uitgaande van de laatste dekking is ze 282 dagen drachtig en uitgaande van een maand eerder is ze al 312 dagen heen.
Als ik er morgen geen vertrouwen in heb dan neem ik weer contact op met de dierenarts en ik blijf haar ook temperaturen, maar de temperatuur was vanavond normaal.

Ik houd haar goed in de gaten en hou jullie op de hoogte...

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 00:40

Weer een hoop leuke foto's!

Gelukkig dat de operatie goed is gegaan Jeddah! Hopelijk herstelt Dutchie ook goed.

Hoe is de stand bij Mac???

Macy had vanavond voor de verandering een mini kegeltje aan 1 speen Bloos!
Oke, dag 311, ze is daar wel eens op dag 309 mee begonnen. Toen gooide ze het veulen er pas op dag 326 uit Clown
Op de andere speen zaten de gebruikelijke harsdopjes.
Ik hoop dat het er morgen ochtend nog zit, ik had de camera wel mee maar binnen kan ie het zelfs met de flitser niet scherpstellen Boos!
Verder zijn de banden nog steeds los, ik kan haar staart op tillen en ze kan er weinig tegen doen Afbeelding
Brokken eet ze goed, hooi staat ze maar wat aan te plukken, ze had net met afvoeren haar hooi van 4 uur vanmiddag nog niet op.

Ik denk dat ik morgen maar eens wat dingen ga voorbereiden. Veulenhalsters een bij elkaar zoeken en in de was, overal uit de schuur de spullen voor het veulenen bij elkaar zoeken enz... Lachen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 02:42

Jeetje wat spannend een kegeltje!! Foto's!!!

Sim had vanmorgen en ook vanavond die "prutjes" uit de gaatjes van haar rechter speen hangen. Die van vanmorgen had ik weg gehaald, en vanavond zaten ze er weer. Geen idee of het wat betekenen gaat...

Verder eet ze haar hooi niet gelijk helemaal op, terwijl ze letterlijk staat te springen om haar biks.

Ik hou haar in de gaten Knipoog !

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 08:47

skippy spannend hoor lijkt op te schieten ben echt benieuwd.

jeddah succes met je hond is altijd vervelend en ook bij jou moet het toch op gaan schieten met je merrie leuk hoor om dit allemaal zo te lezen moet nog zeker 3 maanden wachten!!

marije ook bij jou spannend al kan dit nog even duren is echt leuk het verloop zo te volgen.

Polly succes ermee hoop dat het allemaal meevalt.

Nou dan nog een kleine update over jasmijn al is dat nog even weg had haar ivm vakantie weer een week niet gezien en tjee wat blijft ze groeien als ze nu de stal uit waggelt raakt ze net de muur niet Knipoog

Heb weer nieuwe foto's maar ben kabeltje kwijt dus komen nog.
Even beetje offtopic: morgen moet ze weer naar de kliniek dit is laatste bezoek voordat het veulen komt .Krijg dan wat meer duidelijkheid of het heen en weer gereis voor de shokwavetherapie heeft geholpen ze gaan foto's maken en een scan dus duimen jullie een beetje voor me mee dat het wat gedaan heeft ben echt bere nerveus...

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 08:52

jeddah schreef:
Jeetje wat spannend een kegeltje!! Foto's!!!

Ik ben heel benieuwd of er zo weer eentje aan zit, ben nog niet in de stal geweest.
Toen ik gisteren op bed ging, had ze net gelegen en daarna was ie weg...
Wel weer natte spenen dus eigenlijk is het heel normaal dat zo'n kegeltje na het liggen weg is maar ik had er een scherpe foto van gewild Boos!

Citaat:
Sim had vanmorgen en ook vanavond die "prutjes" uit de gaatjes van haar rechter speen hangen. Die van vanmorgen had ik weg gehaald, en vanavond zaten ze er weer. Geen idee of het wat betekenen gaat...

Macy had dat steeds vaker nadat ze begon met 's nachts lekkende spenen, heeft Sim dat ook?
Gisteren had ze dus nog aan 1 speen die prutjes en aan 1 speen een mini kegeltje en een 'prutje' Haha!

Citaat:
Verder eet ze haar hooi niet gelijk helemaal op, terwijl ze letterlijk staat te springen om haar biks.

Ruimtegebrek Haha!
Sim, veulen eruit en er past veeeeel meer hooi in Pling

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 09:34

Oe Jeddah spannende tijd wat betreft Sim.

MarijeR het lijkt dat Macy toch weer vooruit gang boekt. Haha!

Wel ben ik blij dat die van mij maar eind april moet veulenen. Dan heb ik tenminste beter weer. Nou ja beter, in elk geval stukken warmer dan nu.

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 09:43

Zie hier : chamaya du bois
Ze is op 30 APRIL uitgerekent.
btw. ze is drachtig van Napoleon

Afbeelding

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 09:59

Jemig, we krijgen een nek-aan-nekrace!! Ik weet nu écht niet meer wie er eerst gaat. Bibi? Pepsi? Sim? Nancy? Macy? Noor?

@Boldly: ik heb een buckskin overo merrietje besteld Bloos
@jeddah: hoe is het met Dutchie? Mag ze vandaag weer naar huis?
@skippy1: Biebs gaat ons inhalennnn! Dan kom ik eerst bij jou op visite ipv andersom Knipoog . Mag ik meepuzzelen met de namen Tong uitsteken ?
@Polly: dat zou mooi zijn als het veulen van een eerdere dekking is. Scheelt je weer een hoop kopzorgen!
@Bubbels: is Pride niet te zwaar beschadigd? Heeft ze er geen hondentrauma aan overgehouden? Lee is ook ooit in haar neus gebeten door een hond en nu probeert ze honden systematisch te pletten als ze te dichtbij komen. Is vooral op buitenritten lastig met loslopende honden ...
@elady: dat zijn idd behoorlijk spenen! De merrie van een vriendin van mij heeft nu al een jaar of zes geen veulen meer gehad, maar heeft altijd van die megaspenen, waar ook nog melk uit komt. Van de zijkant gezien is ze net een ruin, zo groot zijn ze.
@Sjen: ik mag gewoon overal aankomen. Bij Pepsi probeerde ik gisteren of ik er melk uit kon krijgen. Ik moest er flink aan friemelen, maar er kwam niks uit. Op een geg. vond ze het waarschijnlijk te pijnlijk worden en kruiste ze heel subtiel haar achterbenen. Een ander paard had me waarschijnlijk het licht uit de ogen geslagen!
@Bella: spannennnnnnnnnd!
@Tinne: Vanki vindt ze van een afstand wel leuk volgens mij, maar op de foto's draait ze echt met enige walging haar hoofd weg zo van "IEW. Jullie stinken". Kloek is gaaf! Had vroeger ook altijd kippen en elk jaar een nestje. Helemaal geweldig, hoe agressief die kloeken kunnen worden!
@Loolapalooza: gister was het veulen van Pepsi ook flink aan het stieren. Echt helemaal achteraan in haar buik. Ze gaf er niet veel om, maar het zag er heel vreemd uit.
@PhiaBink: tjee, wat een angsten moet jij uitgestaan hebben! Dat is niet niks.
Straks gaat die arme Henk de bevalling van zijn Moossie nog missen! Heb je al een videocamera klaarliggen??
Heel geëmancipeerd trouwens van jouw dames. Zijn de heren nu heel knus een veulendekje aan het breien??
@Esme: wat een pittige blik! Die is goed wakker!
@MarijeR: een KEGELTJE!!
@jeddah: een PRUTJE
Tong uitsteken
Zucht ... ik weet het niet meer hoor, met die merries.

Pepsi ronkt nog steeds heerlijk de buurt bij mekaar. Zo even de ochtendinspectie doen, maar ik verwacht geen bijzonderheden.

Net even op weathernews gekeken: kou kou en nog eens kou tot eind van de week. Moet ik een andere site raadplegen voor een positiever weerbericht???

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 09:59

@Chamayalover: wat een sjieke merrie met een héle sjieke naam!!

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:12

Zo, wat een uiers komen er langs... Maar als de dames verstandig zijn houden ze de veulens nog even binnen tot er iets aangenamer weer is. Hier sneeuwt het al de hele ochtend....

@Odess: Rigaud volgt dezelfde cursus als Odessa (of ze heeft het cursusmateriaal van Odessa geleend Haha! ), die had gisteravond ook weer meer uier.
@Esme: wat ontzettend mooie foto, en wat is je merrie prachtig wit.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:20

oeeeeh spannend allemaal. wie zal er nu als eerste gaan Macy?

Indra doet het heel goed! Ze heeft gister van 11 tot 5 in de wei gelopen en het is echt een leuk en pittig veulen.
Ze groeit nu al als kool ,is al een stukje dikker geworden en heel eigenwijs gelukkig is ze ook hardstikke mak.

Hinke is heel erg beschermend over het veulen.Ze is behoorlijk boos naar andere mensen toe heeft zelfs mijn vader al met de oren plat en bek open aangevallen.
Ik heb geen problemen met haar gelukkig als ik even bij indra ga zitten dan komt ze ook mijn haar even likken haha

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:20

@Mac
Het was zeker een kl*te periode. Vooral als je op kerstavond om 16.30 het leuke nieuws van je HA krijgt en dat je maandag meteen naar de gyn moet. Boos! Gelukkig was ik er op tijd bij.
De camera's staan klaar en alles doet het, dus in geval van nood kan Henk alles zien.

Voor alle baasjes van merries met druppels, prutjes en andere lekkende begrippen:
Laat de dames het weerbericht in de gate houden!!! Nog 2 dagen sneeuw! en kou!. Stop er anders een kurk in Clown

Hier ligt geloof ik 10 cm sneeuw. Het is een mooit gezicht, maar dan is er ook alles mee gezegt!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:47

Got wax???
We do!!! Haha!

Afbeelding
Oke, het is iniemini maar het valt er nog steeds af.
Toen ik vanmorgen ging voeren baalde ik al omdat er dus niets meer zat. Ik ging even kuilgras halen met de aanhanger en toen ik haar 20 minuten later naar buiten bracht, zat er weer een klein beetje.
Gisterenavond was het ongeveer 2x zo lang maar toen stond ze natuurlijk steeds stil. Nu liep ze druk door de stal omdat ze naar buiten wilde.

Het uier komt ook steeds meer op spanning.
Afbeelding

Hoelang zou ze dit nog volhouden?
Ik gok op nog minstens 2 weken Clown

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:55

Na ochtendinspectie: uier weer wat voller, maar speentjes zitten bij de kachel te verschrompelen. Pepsi blij mutsje, zoals altijd ....

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 10:59

Odess vandaag 295 dagen heen, dat is al bijna 300! Het veulen komt er in ieder geval niet voor donderdag uit, dus daar gaan we overheen! (Yeah, weg psychologische grens!) We hebben haar in de verzekering gedaan vanaf vandaag, harde les die we vorig jaar hebben geleerd. Maar ik ga er nog steeds vanauit dat we hem niet nodig gaan hebben Lachen Odessa's uier lijkt vandaag veel op gisteren, alleen heb ik het gevoel dat hij langer wordt. Waar eerst oedeem zat zijn nu ook klieren aan het werk, het wordt al een echte melkbar Haha!

@ Bella, ja wat zou dat nou zijn Clown

@ Phiabink, ik hoop dat alles goed gaat met Henk. Wat rot zeg, maar gelukkig hoeft hij de geboorte niet te missen. Succes donderdag!

@ Elady, ik vond dat buikje komisch Haha!

@ Mac, hmmm, het lijkt erop dat ze gaat overdragen Clown Wacht vast op beter weer Ja

@ Tinne, zo jouw dame krijgt ook echt al de drachtige look Haha! Ik heb het ook niet zo op kippen hoor. Gisteren heeft de hond er weer een dood gebeten, yuk. Dat hoefde nou ook weer niet...

@ Jeddah, gaat alles nu weer goed met je hond?

@ Esme, knappe dame zeg. En waar zou het veulen nu liggen? Clown

@ Polly, nou hopenlijk heeft ze die eerdere dekking gepakt dus, dan is het allemaal nog niet zo'n ramp. Hou ons inderdaad op de hoogte!

@ Marije, een kegeltje, zozo, ze heeft er zin in! Misschien gaat ze nu toch eens alles volgens de boekjes doen...? (waarschijnlijk niet Clown ) Uier is al wel behoorlijk!

@ Skippy1, zou ze de 12 dagen wel halen? Wie weet ben je eerder dan Mac en Jeddah!

@ Kelan, haha, wat toevallig zeg Lachen Wel leuk dat onze merries gelijk op gaan en dezelfde kuren hebben Haha!

Heb ik nou nog iemand gemist? Pfff, wat een hoop reacties zeg! Gezellig Haha!

Nog 1 ding, Odess plakt nu tussen haar uier, vies bruin spul. Maken jullie dat schoon? En zo ja, hoe?