Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Ik zou der nog steeds nu naar een bevalstal brengen. Naar iemand die er echt verstand van heeft.
En ja, liever ruimer van tr voren voor de bacteriën. Maar in dit geval liever onder toezicht van mensen die er al wat meer verstand van hebben.
Kabayo schreef:Ik heb nog nooit antistoffen getest![]()
Imani_abby sterkte! Hopelijk blijft de kleine nog even binnen
En dan nog iets. Zou wat zijn... Merkte vandaag op dat ze ineens uier had?
Maar ze is toch echt leeg gescant en duidelijk hengstig geworden. Ook is ze niet zo dik. Ik vertrouw op mijn dierenarts en ik denk ook niet dat ze dragend is. Maar zou wel een leuk cadeautje zijnIk hou het in ieder geval in de gaten en ga eerst op vakantie
[ Afbeelding ]
Foto van januari
[ Afbeelding ]
Cioccolato schreef:Liever een anti stoffen test na de geboorte en dat aan moeten vullen dan een gemiste bevalling met complicaties..
Het is nu kiezen tussen kwaden en het beste kwaad is nu weg brengen. Ik zou dat nog wel durven met huidig uier, niet te ver.
Amitro123 schreef:Cioccolato schreef:Liever een anti stoffen test na de geboorte en dat aan moeten vullen dan een gemiste bevalling met complicaties..
Het is nu kiezen tussen kwaden en het beste kwaad is nu weg brengen. Ik zou dat nog wel durven met huidig uier, niet te ver.
Ja inderdaad, kan de dierenarts de test afnemen na de geboorte of moet ik het ergens halen?