Gefeliciteerd Fokfanaat, Ook eens een veulen gehad waarvan ik dacht dat ik hem terug wilde stoppen. Uiteindelijk kwam die toch heel goed uit de kreukels. Het is wel een knaap zo te zien.
Olga, ik denk dat veel fokkers die meerdere veulens hebben het wel eens tegenkomen. Maar dat maakt het niet leuker natuurlijk. Wij hebben 6 jaar geleden ook een te vroeg geboren veulen gehad. 48u in leven proberen te houden en uiteindelijk begon hij toch te sterven. Dat "kruipt in je lijf". Na 6 jaar, kan ik er nog altijd verdrietig van worden, maar de andere veulens maken dat verdriet weer beter.
Renske_W
Geplaatst: 15-04-21 07:32
Het lijstje van vandaag
Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Gefeliciteerd met het veulentje. Olga heel veel sterkte.
Gisteren is de veearts voor ons veulen geweest. We hadden ze los in de bak, moeders was wat enthousiast en bokt naar achteren. Het veulen stond in de weg en heeft een trap in het oog gekregen. Het lijkt heel raar maar hoe we het nu allemaal konden bekijken heeft ze alleen een blauw oog en niks beschadigd. Gelukkig.
Alleen door dat ik zo met het veulen bezig was had ik er niet meer aan gedacht om te vragen als hij onze shet wou scannen. 24-4 is ze uitgerekend en lijkt tot nu toe nog steeds dat er niks in zit.
Grasje88
Geplaatst: 15-04-21 07:52
FF gefeliciteerd!! Fijn dat ie er is. Groot inderdaad !
Luna spannend! Ik ga vanavond ook waken, vanochtend beetje hars op 1 speen. Wel een kleine uier, maar neem toch het zekere voor t onzekere.
Knappe veulens allemaal zeg!! Word er vrolijk van.
Fokfanaat, gefeliciteerd! Hij is echt supergroot joh! Wel balen dat het weer een hengst is. Heeft je merrie wel eens een merrie gegeven of echt alleen maar hengsten?
Muronia, ja dat grasjes proberen te eten blijft een schattig gezicht
paardje2013
Geplaatst: 15-04-21 08:27
FF van harte gefeliciteerd jammer dat het een hengst is. Wat een grote
Muronia die van jou is zo schattig met die lange benen