Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:Az wat jammer zeg! Vind het echt rot voor je!
Penny ik snap je probleem.. ik heb na mijn 1e veulen wat dus overleed ook een tinker hengst gepakt. Gratis toen omdat ik wilde kijken of ze überhaupt wel een gezond veulen kon krijgen.. dit veulen heb ik toen wel verkocht. Andere kant zou je nu wel kunnen sparen voor volgend jaar..
Luna2006 schreef:wat zijn er veel niet drachtig zeg... Hier ook eentje waar we een nieuwe ronde moeten beginnen. Ondanks dat de baarmoeder gewoon schoon is gaan we ze toch spoelen na de hengstigheid.
Kan dat, dat 2 paarden gewoon geen match zijn? Dat de merrie van die ene hengst gewoon niet drachtig raakt?
Mijn 2 jarige is het bloedei ook af gespoten, benieuwd wanneer ze nu opnieuw hengstig wordt.
xPenny schreef:Ze moet dan wel morgen hengstig gespoten worden aangezien ze pas uit haar hengstigheid is.
Eergisteren gescand met een mooi eitje. Gisteravond naar een hengst geweest om te kijken hoe ze reageerde maar sloeg af.
goeroe schreef:xPenny schreef:Ze moet dan wel morgen hengstig gespoten worden aangezien ze pas uit haar hengstigheid is.
Eergisteren gescand met een mooi eitje. Gisteravond naar een hengst geweest om te kijken hoe ze reageerde maar sloeg af.
Bedoel je dat ze gister of eergister haar eisprong heeft gehad? Volgens mij ben je dan te vroeg als je haar morgen al hengstig laat spuiten. Dat heeft pas na een kleine week zin. Mochten jullie er voor gaan dan hoop ik in elk geval dat het lukt!