Cynthia82 schreef:Als Mel dr beeb maar in die buik blijft zitten voorlopig!
Precies! En dan mag tie zo gek en druk doen als ie wil
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjolvir schreef:Dus capje op, handschoentjes aan, menzweep mee, vrolijk humeur en gaan met die banaa.. eeehhh pony...
, maar niets is minder waar (natuurlijk), het is zo leuk! Ik zat wel -superstom- de eerste paar keren been te geven als ik een overgang naar draf wilde maken. Hoe stom lijkt dat als je op de wagen zit.... Neonlight schreef:Volgens mij doen ze bij Sjoert niet alle merries inleiden maar doen ze het maar bij 1 merrie (Isabel dacht ik), en dat is ook met een reden.
NKPrecious heeft vorig jaar wel haar merrie laten inleiden, is ook een topic over geweest, [KS] Ervaringen met merrie spuiten/inleiden?. Maar ook hier was een medische noodzaak. Zolang er geen medische noodzaak is zou ik gewoon de natuur zijn gang laten gaan.

Sjolvir schreef:aha, mentoestel!!! ook leuk en leerzaam!!!
Kan je best met je capje en zweep achter gaan zitten, maar zit je wel voor aap.
Wat voor menles is het dan?
YSR1971 schreef:Leuk, je mag eerst droogmennen. Ik ben een jaar of 6 geleden begonnen met mennen, daarvoor alleen maar gereden. Ik vond mennen voor oude mannetjes, maar niets is minder waar (natuurlijk), het is zo leuk! Ik zat wel -superstom- de eerste paar keren been te geven als ik een overgang naar draf wilde maken. Hoe stom lijkt dat als je op de wagen zit....
, aan het mentoestel. Heel gedoe met die leidsels haha
lang leve het gewoon teugelvasthouden, maar goed we komen er wel (denk ik), beetje tuig bekeken, mar dat kan ik er nu nog net wel opgooien. wagentjes gekeken en beetje in een groningse groep gezeten
waar ik niet zoveel van snapte
. maar pony here I come
benieuwd wat ze er uitsteekt.