Kyrkelover, Neon heeft het denk ik te druk om suikertante te zijn. Ze is een goede week na jouw merrie uitgeteld, en dan heeft ze een hoevenbindertje bij zich.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bren79 schreef:Onder voorbehoud van zijn kleur Golden/Silver Themba
manueeltje84 schreef:Sjoos schreef:Gaan jullie eigenlijk met de kleintjes naar de keuring?
Wij gaan waarschijnlijk wel, gelijk proberen of de mijn merrie niet alsnog ster kunnen krijgen. Als 3 jarige op de keuring was ze alleen op beweging geen ster geworden, terwijl ze nu voor een springpaard super bewegingen heeft. Als we dan toch op de keuring zijn voor het kleintje kan zij er ook wel bij, haha.
Een springpaard beoordelen ze niet op beweging, alleen de galop.
Uiteraard kijken ze wel naar stap, draf galop, maar het wordt niet mee berekend in het eind resulaat..
En de veulen en de merrie keuring zijn gescheiden van elkaar.
De veulen keuring vindt plaats op een centrale keuring.
Jou merrie zou eerst opnieuw voor gesteld moeten worden op een stamboek keuring
ShamalArabs schreef:Bren79 schreef:Onder voorbehoud van zijn kleur Golden/Silver Themba
Dat is een schimmeltjeBruin wordt lichter geboren zonder een vleugje zwart op het lichaam met uitzondering van staart en manen. Schimmels hebben al zwarte panda-ogen, zwarte benen en evt. ook zwart op de schoft en schouder bij de geboorte.
pascalefjord schreef:overdag deed ik hem niet om, ik hield de uier in de gaten en bij het binnenzetten deed ik hem weer om, wanneer is ze uitgerekend?
manueeltje84 schreef:Sjoos schreef:Gaan jullie eigenlijk met de kleintjes naar de keuring?
Wij gaan waarschijnlijk wel, gelijk proberen of de mijn merrie niet alsnog ster kunnen krijgen. Als 3 jarige op de keuring was ze alleen op beweging geen ster geworden, terwijl ze nu voor een springpaard super bewegingen heeft. Als we dan toch op de keuring zijn voor het kleintje kan zij er ook wel bij, haha.
Een springpaard beoordelen ze niet op beweging, alleen de galop.
Uiteraard kijken ze wel naar stap, draf galop, maar het wordt niet mee berekend in het eind resulaat..
En de veulen en de merrie keuring zijn gescheiden van elkaar.
De veulen keuring vindt plaats op een centrale keuring.
Jou merrie zou eerst opnieuw voor gesteld moeten worden op een stamboek keuring