Heb hier ook mee zitten lezen de afgelopen uren, bah, wat een nachtmerrie ... Heel veel sterkte voor jou ...
Heel veel sterkte met het verwerken van dit slecht nieuws!!Je hebt iig nu wel zekerheid!!Ik wil je echt heel veel sterkte wensen!!
upperlady schreef:mijn angst is waar geworden, de kleine is gevonden. dood in de sloot. ik ben er kapot van... Jeettje heeel veel sterkte!!moest trouwens 15 keer klikken voordat ik me bericht kon posten.Omdat zoveel mensen mee lezen en meeleven.
heel erg veel sterkte.toch is het beter voor je dat het gevonden is, nu kun je het hopelijk een plekje geven.
Pfff wat erg nare nieuws, heel veel sterkte met het verlies van je veulen. Miss is het handig om de moederloze veulen centrale te bellen, zo kan je misschien nog een ander veulen helpen.Sterkte!
Ach jeetje, heel veel sterkte!!!Misschien niet erg belangrijk nu, maar toch bij een bocht zoals Danae vroeg?
Héél veel sterkte, zie dit topic net en heb het helemaal doorgelezen. Wat zonde zeg! Heel heel veel sterkte. Het zou niet mogen gebeuren.