Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jennyk schreef:Haar wil ik laten dekken door Watermill Falcon, Creamer zit ik nog over te dubben welke hengst, Shardon of Red Prince. Daarom ga ik naar de hengstenshow van stal nieuwmoed 13 april.
peetorlan schreef:Nee klopt.
Vannacht eigenlijk niks geslapen.
Whis is heel de nacht aan het spoken geweest.
Dan weer liggen en zwaar ademen.
Dan weer staan en mesten.
Dan weer een hap eten en maar lopen briezen en onrustig door die stal heel lopen.
Dan weer ff staant slapen.
En dan weer liggen en willen rollen in stal.
Maarja dat gaat niet met een Birth-Alarm op je rug.
En einde van de rit is het morgen ze gaat hinneke om haar eten en ik ben verrot hihih
hiboune schreef:even jullie mening nodig..
Hiba vandaag 309 dagen drachtig..
vanmorgen zie ik ineens dat haar muts behoorlijk lang is geworden en stukje open staat en lijkt wat bloed in te zitten..
vervolgens kijk k eens naar de uiers deze zitten nog alleen aan de zijkanten goed vol spenen staan nog beetje naar binnen..tot mijn verbazing hingen er al kleine doorzichtige druppels aan...haal k die weg dan komt er vrij snel een nieuwe.. vanmorgen wildde ze niet al haar eten opeten..mmm
wat moet ik hiermee!!!!????
Suzanne_18 schreef:Even een vraagje. Mijn merrie moet vandaag nog 98 dagen tot de uitgerekende datum. Ik begin alleen steeds meer het vermoeden te krijgen dat de eerste dekking, 50 dagen eerder, toch gelukt is. Dat zou betekenen dat ze vandaag dus nog maar 48 dagen zou hoeven. Ik baseer dit op het feit dat Negra al erg zwaar is (zie foto's in m'n profiel) en werd vandaar nog eens versterkt doordat ze harsdopjes op haar spenen had. Ze heeft nog geen enkele uierontwikkeling of zucht verder. Het zijn echt nog theezakjes met harsdopjes. Ook leek ze rond haar staartaanzet iets weker te zijn.
Wie kan me hier iets zinnigs over zeggen?
Suzanne_18 schreef:Even een vraagje. Mijn merrie moet vandaag nog 98 dagen tot de uitgerekende datum. Ik begin alleen steeds meer het vermoeden te krijgen dat de eerste dekking, 50 dagen eerder, toch gelukt is. Dat zou betekenen dat ze vandaag dus nog maar 48 dagen zou hoeven. Ik baseer dit op het feit dat Negra al erg zwaar is (zie foto's in m'n profiel) en werd vandaar nog eens versterkt doordat ze harsdopjes op haar spenen had. Ze heeft nog geen enkele uierontwikkeling of zucht verder. Het zijn echt nog theezakjes met harsdopjes. Ook leek ze rond haar staartaanzet iets weker te zijn.
Wie kan me hier iets zinnigs over zeggen?
potverdikkie schreef:hiboune schreef:even jullie mening nodig..
Hiba vandaag 309 dagen drachtig..
vanmorgen zie ik ineens dat haar muts behoorlijk lang is geworden en stukje open staat en lijkt wat bloed in te zitten..
vervolgens kijk k eens naar de uiers deze zitten nog alleen aan de zijkanten goed vol spenen staan nog beetje naar binnen..tot mijn verbazing hingen er al kleine doorzichtige druppels aan...haal k die weg dan komt er vrij snel een nieuwe.. vanmorgen wildde ze niet al haar eten opeten..mmm
wat moet ik hiermee!!!!????
Indd. Zeer goed in de gaten houden! Je kan je niet verteld hebben? Bedoel andere datum.........
Nicole288 schreef:Starlet: stel dat ze het veulen op 320 dagen zou krijgen, dan is dat nog iets meer dan 2 weken, dan zou het al ‘gewoon’ de slijmprop kunnen zijn geweest?