Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
potverdikkie schreef:Ik heb net nog een printscreen gemaakt van dezelfde houding waar ze gisteren in stond. Wat je duidelijk ziet is dat het veulen naar achteren is gegaan. Photobucket is alleen met onderhoud bezig, dus ik kan niet uploaden nu. Echter jullie houden deze tegoed.
En ipv te eten staat ze nu weer heel onrustig, maar ik ga nu naar stal.
potverdikkie schreef:
Pino
mooi geformuleerd maysie
ProudJustify schreef:Puppy![]()
![]()
Het gaat hier om een merrie
Cayenne schreef:ooooh wat gemeen! Heel veel mensen kunnen gewoon kijken en ik niet
potverdikkie schreef:Hier ben ik weer.
Ja Citty was net even lekker buiten, al verroerd ze geen stap die muts..
Pino is wel degelijk een rashond haha. Een Border Collie, alleen chocolade bruin.
De merrie is vanmorgen redelijk kalm.
Wat leuk dat er nog 2 zijn geboren!
Nicole288 schreef:Pff, vannacht heb ik nog getwijfeld of ik zou bellen, rond een uur of drie lag ze toch wel weer lang, maar nu onrustiger plat, rechtop, weer plat. Doordat de cam van zichzelf al steeds wat beweegt was het moeilijk te zien hoe ze ademt enz. Maar net toen ik dacht als je nu niet opstaat bel ik, had ze er genoeg van en ging ze weer staan. Daarna ieder uur gekeken en dan sliep ze af en toe weer heel rustig.
Wel 2 andere veulens geboren op barncam vannacht, waarvan1 nu met een piepklein dekentje om ligt, zo schattig
PVD: Gaat ze ook nog naar buiten? Dat ik niet naar een leeg scherm blijf kijken(ze kan helemaal uit beeld ben ik achter, onder de cam)