Ze is echt niks te dik hoor en achter in de flanken is ze zelfs iets te dunnig maar die buik.... echt waar hij is aan het veranderen, dieper aan het worden... en ik ben niet de enige wie het opvalt!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar dat Chub drachtig is, is duidelijk te zien!
  Maar dat Chub drachtig is, is duidelijk te zien!  

Chubby schreef:Ergens wel goed: mocht ik het veulen aan kunnen houden de eerste paar jaar, dan laat ik 'm castreren.. Beetje lang verhaal, maar het wordt 'n registerveulen en in die papieren wordt de naam van de vader niet genoemd. En da's heel jammer, want het veulen stamt van een veelgebruikte dekhengst af. Zo'n bekende lijn wil je niet onwetend inbrengen.. Maar bij een merrie voorkom je niet dat er mee wordt gefokt..

Mazzel-meid schreef:Ik vind dat zo zonde dat ze dat er niet bij vermelden. Is dat ook niet met DNA uit te sluiten dat Silas echt de vader is en dat het veulen alsnog de vader vermeld krijgt in het paspoort?

Nog liever dan geslacht wil ik eigenlijk de aftekeningen weten
 Nog liever dan geslacht wil ik eigenlijk de aftekeningen weten  

vergeet steeds me fotocamera
  vergeet steeds me fotocamera 

, Sjanty heeft inderdaad al een aardig buikje. En zo'n 'actie' foto krijg je niet bij een insiminatie.
 , Sjanty heeft inderdaad al een aardig buikje. En zo'n 'actie' foto krijg je niet bij een insiminatie.                                                         

als ik zulke verhalen hoor, ben ik toch altijd blij dat wij hier geen sloten hebben
 als ik zulke verhalen hoor, ben ik toch altijd blij dat wij hier geen sloten hebben 

Foto's van de dekking een cyclus later, heb ik ook
 Foto's van de dekking een cyclus later, heb ik ook  maar niet op internet staan
 maar niet op internet staan  die was wel raak
 die was wel raak 
 Had het geluk net op dat moment op het bedrijf stage te doen
 Had het geluk net op dat moment op het bedrijf stage te doen  

Bah.
 Bah.                                                         

Dreeke schreef:@ Melanie: Lisa ziet er super gezond uit zeg! Wat glanst ze!
@ Marije R: wat een super schattig dekentje heeft ze op

!
 !