Sjuimpje schreef:Thanks Youngster,
ik vind de naam ook helemaal geweldig, maar daar is niet iedereen het mee eens![]()
Het springkussen staat inderdaad strak tegen het hek aan
Jammer dan zou ik zeggen, tis jouw veulen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje schreef:Thanks Youngster,
ik vind de naam ook helemaal geweldig, maar daar is niet iedereen het mee eens![]()
Het springkussen staat inderdaad strak tegen het hek aan
Ods schreef:iwayalover dank je! Iedere keer denk je dikker kan niet maar dat lukt bestIk zal voor je duimen voor de sollicitatie, wanneer hoor je er iets van?
Tinkerloos schreef:Veulen explosie,mooi!!
Kom maar op!
Eerst Keeva,dan ik!![]()
Tinkerloos schreef:Tjee zeg,wat duurt wachten lang.
Die hele 11 maanden gingen best snel voorbij,maar nu ze afgelopen maandag uitgerekend was,duurt deze week al langer dan de hele dracht lijkt wel...
vrijalover schreef:En die vliegen maskers, het heeft wel humor haha, maar of ik ze om zou doen....
Keevagirl schreef:vrijalover schreef:En die vliegen maskers, het heeft wel humor haha, maar of ik ze om zou doen....
Ik heb 'm ook![]()
marlijntjuh schreef:Gefeliciteerd Marije!! Weer een veulen erbijDat schiet wel op zo
Fijn zo'n bevalling! En als zo'n beentje nou helemaal naar achteren zit, is dat dan niet moeilijk om dat naar voren te krijgen? Gaat dat niet makkelijker met hulp van da ofzo? Of heb je het inmiddels al zo vaak gezien/gedaan dat je het inmiddels al zelf kan?
collerpoint schreef:hahaha zit helemaal achterste voren achter mijn pc hahaha