Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 09:08

Ik heb vorig jaar ook camera's van trust gebruikt Tinne. Werkte op zich prima, goed beeld, draadloos en redelijk groot bereik.
De beelden op tv op de foto die ik hierboven heb gezet is ook van de trust camera's.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 09:29

Oe! Dan zet ik die even op mijn Kerst-lijstje Schijnheilig
En er zit dan ook zo'n klein beeldschermpje bij, ja.. die is voor mij! ik zie mezelf al in bed liggen, kijkend naar dat schermpje Dromen

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 09:40

Deze?

Afbeelding
Die heb ik ook gebruikt
Kan je ook nog op een grote TV of een video aansluiten. Ik had hem ook op de pc aangesloten voor op internet (*hint* Schijnheilig )

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 10:24

De spullen van Trust zijn helemaal niet verkeerd hoor; die kun je best op je lijst zetten!

Ik weet niet eens meer wat voor camera wij hebben; ik moet 'm nog terugkrijgen. Was iig zo'n bewakingscamera.

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:02

Ziehier een foto van mijn "dikke-buik" merrie Gomera.

Ik denk dat dit als dikke buik al kan tellen, ze is nog maar VIER maand drachtig.... Benieuwd wat dat wordt naar het einde toe?? Verward

Afbeelding

Oh, kan me iemand de link geven naar de site waar de verschillende fases van de dracht in beeld worden gebracht?

Alvast bedankt.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:19

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 12:37

Ja, ze heeft reeds drie veulens gehad, het laatstse veulen dat ze kreeg is zeven jaar geleden. Ze heeft altijd een beetje een buikje gehad maar nu is het toch duidelijk dat de buik naar onderen is uitgezakt.
Ocharme mijn meisje, hopelijk verdikt ze niet te veel meer....

Bedankt voor de links!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:03

Ooh Mausie ik ben jaloers!! Clown Jou merrie is slechts 4 maand en al 2 keer zo dik als die van mij op bijna 7 maanden.
Er zit toch geen tweeling op?

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:21

Goh Loolapelooza, doe me daar niet aan denken....

Ze heeft wel een dubbele eisprong gehad bij de inseminatie maar na drie scans was het toch duidelijk dat er maar een eitje overbleef. Oef!!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 15:13

Jemig Mausie ... vier maanden?? Zo zag mijn merrie eruit een maand voordat ze ging bevallen. Maar ik moet eerlijk zeggen: die is nu ook al een stuk ronder dan ze vorige keer was rond deze tijd.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 15:19

Joepie! Mijn merries zijn niet meer het dikste Clown
Volgens mij is deze merrie nog dikker dan Macy nu met ruim 6 maanden.
Ik zou maar op tijd wieltjes bestellen voor onder die buik Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 17:54

Jaaaa!! Marije, die is het!!
Oe, die ga ik dus even snel halen. Of nja, ik zeg het even tegen mams.. als die het geen goed plan vind, schrap ik die van mn lijst en haal ik 'm zelf Haha!!
Hoe sluit je zoiets aan op internet? Schijnheilig
Want mijn oom heeft geen internet.. offf.. ik moet de laptop van mn zus dan meenemen
Goh, ik zit boordevol goede ideeën op dit moment Haha!

Had vandaag ook al in gedachte dat de oude varkensstal ook wel omgebouwd kon worden tot poets/wasplaats Schijnheilig.
En dat Ivanka's nieuwe stal 7x3 meter wordt Schijnheilig
En dat Ivanka's nieuwe omheining alleen uit wit lint gaat bestaan Schijnheilig

Jullie merken, mijn studiefinanciering is binnen Tong uitsteken
Dan slaan mijn gedachten af en toe een beetje op hol.. heb ik ineens veel geld Haha!

Wow, dat is een buik zeg! Bloos!
Mooi!!

Ik ging vandaag trouwens rijden en op dit moment is Ivanka een beetje euhm.. nja, dik gewoon Clown. Ook omdat ze toen een maand heeft stil gestaan eigenlijk.. en ze groeit heel snel als ze niet hoeft te werken Knipoog. Maar goed, ik ging dus rijden en ik liep langs een kwekerij om naar mijn rijwei te gaan.. en er stond iemand op die kwekerij (iemand die ongelooflijk eng was volgens Vank Clown ) en die zei zo: 'sow.. die is dik!'
Ik: 'ja, ze is zwanger!'
Niet dat je er nu iets van hoort te zien, maar ach.. dat weet hij niet Tong uitsteken

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 18:00

Voor de meer ervaren mensen hier even een vraag, vanaf wanneer gaat de buik echt groeien?
Wanneer kun je echt verschil zien?
Mo trekt haar buik meer op tijdens het rijden de laatste tijd, heeft dat er soms ook mee te maken?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 20:56

heej die camera gevallie van de Trust, hoeveel kost die? en hoeveel meter bereik heb je erbij?

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:21

Mijn vriendin heeft deze ook gekocht .Haar paarden staan bij ons zo kan ik ze af en toe in de gaten houden de stallen staan wat verder weg als waar onze eigen paarden staan dus dat werkt goed !(ivm met vast liggen oid) Ik wil er zelf ook nog een camera bijkopen zodat ik onze drachtige merrie als ze zover is dag en nacht in de gaten kan houden zonder dat ik haar telkens stoor!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:27

lowara schreef:
heej die camera gevallie van de Trust, hoeveel kost die? en hoeveel meter bereik heb je erbij?

http://flection.trustwebshop.com/?artnr=12429
Hier kan je hem ook online bestellen. Alle info staat daar ook Lachen

Tinne, om de beelden op internet te zetten, moet je ze eerst op de pc zetten. Ik doe dat zelf met een PCI kaart van Trust.
Daarna zet ik met het programma coffecup webcam de beelden op mijn site.
Hier staat de inbouwkaart en de software met wat meer uitleg.

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:30

MarijeR schreef:
http://flection.trustwebshop.com/?artnr=12429
Hier kan je hem ook online bestellen. Alle info staat daar ook Lachen

Tinne, om de beelden op internet te zetten, moet je ze eerst op de pc zetten. Ik doe dat zelf met een PCI kaart van Trust.
Daarna zet ik met het programma coffecup webcam de beelden op mijn site.
Hier staat de inbouwkaart en de software met wat meer uitleg.

Ik heb het allemaal eens nagelezen Marije, maar je moet bijna een computerdeskundige zijn om dat voor elkaar te krijgen, ik ben bang dat we hier het verlag met foto`s moeten gaan doen!! Haha!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:34

Valt mee hoor Hoera Knipoog
Tis mij zelfs gelukt Haha!

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:37

wow als ik die van mausie zie dan ga ik twijfelen of die van mij wel drachtig is, die is ook 4 maanden maar echt niet zooo dik...

elllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:38

Ja jij doet alsof je niet zo handig bent met computers maar ik heb je website bekeken.Nou van mij mag hij website van het jaar worden echt super goed hoor !!!!! OK dan!

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:39

als het mag van de stalhouder(moet nog overleggen) dan komt er bij sol ook een webcam, me vader kan bij ze werk apparatuur krijgen dus dat is wel heel erg makkelijk

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:09

hoera schreef:
Ja jij doet alsof je niet zo handig bent met computers maar ik heb je website bekeken.Nou van mij mag hij website van het jaar worden echt super goed hoor !!!!! OK dan!

Dat wilde ik ook al gaan zeggen Knipoog

Marije, je komt op mij ook over als iemand die stiekem toch heel veel van computers af weet Knipoog.

Ennn.. ik denk dat we het bij mij ook met foto-verslag moeten doen Tong uitsteken.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 11:33

Hier ook een foto verslag hoor Haha! Is toch ook leuk Lachen Ik ga niets aanschaffen denk ik, maar gewoon vaak uit bed... Wat zal ik chagerijnig zijn in april Clown Schijnheilig Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:48

Owh jee, ik zal ook chagarijnig zijn in juli denk ik zo Clown

Nou ja.. dat nemen we dan maar voor lief Schijnheilig

Weet je wat ik trouwens érg vervelend vond van de week bij Vank.. ze leek hengstig Scheve mond. En dan ga ik denken. Denk ik nu dat ze hengstig is omdat ik niet wil dat ze hengstig is, of is ze echt hengstig? Nagelbijten / Gniffelen
Ik hoop het niet... ik blijf gewoon positief denken (totdat de dag aanbreekt dat de DA op de stoep staat Clown )

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 11:52

Ik heb dat in het begin ook een aantal keer gehad hoor! Dan knipperde ze, en schoot ik eigenlijk direct in de stress. Nu heb ik een buik die me verteld dat alles nog goed gaat. (Gelukkig Haha!)

Wanneer komt de DA bij Ivanka?