Rensju: ze klopte niet in verhouding en was klein voor een voldragen veulen. Daarnaast kon ze haar voorbenen niet strekken en lukte staan ook niet. Ook viel haar zuigreflex weg met uit de fles drinken. Na 24 uren werd ze steeds zwakker ondanks alle medische hulp dus toen hebben we haar laten gaan
 heel verdrietig, dit was mijn droom combinatie voor een merrie. Maar helaas, risico van fokken. Nu nieuwe kansen met Martinus
 heel verdrietig, dit was mijn droom combinatie voor een merrie. Maar helaas, risico van fokken. Nu nieuwe kansen met Martinus  

Geplaatst: 27-04-24 14:56
               Geplaatst: 27-04-24 14:56				         
 NB bevalling bijv wordt uiteraard veilig geregeld!). Anyway, ben "blij" dat ik jouw tekst niet eerder voor ogen kreeg. Wond scannen al spannend en als ik die risico had gekend...
  NB bevalling bijv wordt uiteraard veilig geregeld!). Anyway, ben "blij" dat ik jouw tekst niet eerder voor ogen kreeg. Wond scannen al spannend en als ik die risico had gekend... Hangt van stalhouder & dierenarts af hoe spastisch ermee wordt omgegaan. Waarmee ik niet bedoel dat je droes licht moet nemen, maar er zijn  gradaties.
  Hangt van stalhouder & dierenarts af hoe spastisch ermee wordt omgegaan. Waarmee ik niet bedoel dat je droes licht moet nemen, maar er zijn  gradaties.                                                         

. Weet je inmiddels al wat je gaat doen qua hengst?
 . Weet je inmiddels al wat je gaat doen qua hengst?

fingers crossed
 fingers crossed                                                         

Welke merrie's worden gedekt?
  Welke merrie's worden gedekt?