Bij Phoebe gaat straks het alarm eraan. Ik kijk de hele avond al op de camera en ze is heel bozig naar haar buik aan het doen. Bijten, trappen, zwiepen met staart en dan weer rustig staan slapen. Vandaag 325 dagen.
Zo grappig, mijn vriend gaat ook elke keer bij haar kijken, aait ie haar en gaat ie haar automatische waterbakje vullen. Zo schattig. Leuk om te zien op de camera, hahaha
Hier ook veulennieuws! Na het veulen er ongeveer uitgekeken te hebben, is ze er eindelijk!! Een vrij groot vos merrieveulen met een paar witte haartjes op haar hoofd. Ik ben zo ontzettend verliefd! Binnen een kwartier stond en dronk ze al. Nu alleen nog wachten op de nageboorte.
Het is nu al een pittig ding. Gaat haar eigen weg en geeft moeders gerust een bok, dat wordt nog wat
Ik las meerdere keren over de rupture of dat ze geen pijn heeft. Ze heeft er gelukkig echt geen last van. Ik kan er ook in drukken en haar veulen kopstoot er natuurlijk vaak tegenaan. Het is vooral n naar gezicht
jennyk ze blijft het spannend maken, maar gelukkig nog steeds niet alarmerend. Hopelijk blijft de kleine nog zeker anderhalve week zitten. Blijf duimen
nieky1993 wat een mooie buffeltjes met beide een lieve uitstraling
jolandje balen dat je gezondheid het niet meer trekt en je mede door de wolf moet gaan inkrimpen
fokfanaat mooie dame Haha zou wel een stunt zijn als Zolexa het precies dan zou doen
veronique56 tot nu toe laat ze nog best wel wat toe. Maar zo kan hij het soms best hard doen met drinken en daarbij heeft ze hem al een paar keer in zijn billen gebeten. Niet hard maar wel als waarschuwing.
lovejouuuIB gefeliciteerd. Gave foto met je dochtertje?
cp112 jing & jang zijn zo leuk samen om te zien. Nu even van je slaap genieten voordat de 3 eraan komen
mirjamalvaro gefeliciteerd Mooi kereltje, snelle Jelle zo te horen Fijn dat alles goed en vlot is verlopen
MaritGalinda gefeliciteerd, fijn dat alles goed en vlot is verlopen