Jouw merrie al hengstig/gedekt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

weet wel van iemand die voor grote pony het zelf opving ipv met bok. Pasha_2011 schreef:Wat is dat lastig zeg een hengstenkeuze maken. Hebben jullie daar ook last van (gehad)?
We hebben zoveel leuke hengsten maar vinden het moeilijk om knopen door te hakken.
Nog even en het dekseizoen is voorbij (voor mijn gevoel) haha
, gevraagd of t mogelijk was dat de hengst vandaag toch deed springen en ik t zaad op kon halen en dat was mogelijk gelukkig
. Dus dat heeft de DA er net in gestopt
.
. Gelukkig had ik deze hengst ook ooit een keer voor Belle in gedachte..dat is dus nu alleen iets eerder gebeurd dan gepland
.
. Dus moet nog ff in spanning zitten
.
maar ben zelf maar een kleintje, 1m55, dus komt ie ver over mijn heup die aap van 84cm.Luna2006 schreef:Bij een kleine hengst moet je een hengst + hengstige merrie mee nemen omdat er geen kleine bok is. Zodra de hengst springt zorgen ze dat ze een buis hebben waar ie in gaat inplaats van in de merrie![]()
Kost even veel als bij een groot paard en wordt nog te weinig gedaan.
Hahaha!
! Vorig jaar had ik 2 veulens van hem en geen schimmel. We zullen het allemaal wel zien, een goed paard heeft geen kleur denk ik dan
, dus dat betekent dat ik 1 dag korter in spanning mag zitten :p yesss
, dus ipv vrijdag nog een keer scannen, wordt t nu donderdag
.
haha.