Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ClauH schreef:Waar is dat Rivano, als ik vragen mag ?
ClauH schreef:(wel goed dat je het er bij zet dat het niet haar stal is, voor je het weet krijg je half bokt over je heen dat je een jaarling is een stand hebt staan haha)
pol1 schreef:hier dacht ik nog dat het niet goed kwam met het haar
Gimme_Spurs schreef:Vandaag een zooitje nieuwe halsters gekocht.
Morpheus81 schreef:Ik heb Castello gisteren gemeten op 14 maanden en die was nog steeds 1.59m, dus niet gegroeid de afgelopen maand. Maar misschien beter....als ie zo de lucht in blijft schieten
Rivano schreef:Wat hebben alle enters hier flinke manen en staart. Het zullen de volwassen paarden in mijn omgeving zijn die wat karig/dunnig in de maan/staart zitten dat ik dacht dat de mijne zo'n enorme bos heeft. Maar aan de fotos hier te zien ligt ze mooi op schema.
Jaimy10, dat is inderdaad een super voorpluk. Staat hem stoer.
Morpheus81 schreef:Ik heb Castello gisteren gemeten op 14 maanden en die was nog steeds 1.59m, dus niet gegroeid de afgelopen maand. Maar misschien beter....als ie zo de lucht in blijft schieten
1.59m is inderdaad goed aan de maat. Dan is de naam Castello wel toepasselijk. (eigenlijk met 1 L dan)
Die van mij is ook niet gegroeid (in ruim 4 weken tijd, van haar 12de tot de 13de maand) en ik vond haar "voor mijn gevoel" niet echt OK. De veearts erbij en die heeft een flink opgezette schildklier gevonden, dus heeft ze wat bloed afgenomen voor onderzoek. (mijn dappertje gaf geen krimp en bleef superbraaf staan alsof het heel normaal is dat mensen aan je keel froeten en porren en een naald in je nek steken om buisjes bloed af te nemen.) Hoop dat het meevalt. Maar uiteraard, erg gerust ben ik er niet op.
Rivano schreef:1.59m is inderdaad goed aan de maat. Dan is de naam Castello wel toepasselijk. (eigenlijk met 1 L dan)
ajesca123 schreef:Ik duim voor je dat ze snel weer opknapt! Hebben ze al een vermoeden wat de oorzaak is?
Morpheus81 schreef:maar mijn vorige werd ruim 1.80 en dat is ook niet alles.
Morpheus81 schreef:Dus inderdaad niet erg dat Castel(l)o nu even wat minder hard groeit....
Rivano schreef:Zou het niet weten voor het spaans of andere aanverwante talen maar in Portuguees betekent met 1xL inderdaad kasteel. Maar met 2xL, was hij vast naar iets anders vernoemd? Meer italiaans? (De kaas lijkt me niet, tenzij het een schimmel is...)
Morpheus81 schreef:Ik heb geen idee eigenlijk, ik heb hem met 3 maanden oud gekocht en toen heette hij al zo! Zijn vader heet Casandro, dus een begin met Cas lag ws voor de hand.
DanielleVos schreef:@Orrie_VBW : Jeetje, die is echt al flink aan de grote kant, of niet?
@Gimme_Spurs : Wat een plaatje, dat halster ook.. Staat prachtig!
Gimme_Spurs schreef:DanielleVos schreef:@Orrie_VBW : Jeetje, die is echt al flink aan de grote kant, of niet?
@Gimme_Spurs : Wat een plaatje, dat halster ook.. Staat prachtig!
Dankje! Het is gewoon in de western je paard aan de hand te showen met zo'n halster. Ze zijn er in simpel (zoals deze) tot ingelegd met steentjes enz. prijs kan dan ook variëren van 100,- tot duurder dan 500,-. Deze niet hoor, ze gaat hier denk ik uitgroeien en dat vind ik dan hartstikke zonde.