lastig te zien maar volgens mij al geboren. was eten etc. en daarna opruimen/afwassen en m'n laptop lag boven, was enorm aan het hinniken dus geen idee hoelang die melding er al stond....?
Gezien de activiteit qua mensen e.d volgens mij de cam en merrie achter de merrie in beeld.
MerleSimone
Geplaatst: 07-04-16 20:17
Volgens mij is ze nu bezig! Staat een ander paard voor t beeld
Edit: Hmm staat geen high meer op maar er is volgens mij wel een dierenarts bij.. Misschien niet goed gegaan of dachten ze dat ze ging maar zette het niet door?
Oke ik ben dus echt een uur bezig geweest met de lijst van april Even een vraag aan de mensen die hier wel eens kijken/reageren: gebruiken jullie de lijst met data in de OP? Of kijken jullie liever op marestare zelf/helemaal niet?
Als er nou niemand naar kijkt vind ik het namelijk best dubbel werk. De due date calendar van Marestare werkt namelijk net zo makkelijk, in 2 klikken ben je er. Ben gewoon benieuwd
Ik persoonlijk........ kijk niet naar de data in de OP. ik ga puur af op het barnalarm (staat standaard altijd aan) en de due dates op marestare, + special requests.
Misschien dat er wat meelezers zijn die niet op marestare geregistreerd zijn en wel de links uit de OP volgen?
of we geven de link naar de due date calendar op marestare door aan de mods, met het verzoek deze in de OP te plaatsen. Dat kan natuurlijk ook.... scheelt een boel werk.