sjonge, en nou staat ze er weer rustig bij.. ga ondertussen even gtst kijken
JoyCiej007
Geplaatst: 24-01-14 22:54
Animal sneu hoor, kun je nagaan hoe in paniek en pijn ze toen idd had
Nou ehm ezel................. ga je nou ons allemaal voor de gek houden en nu fijn staan slapen??
Of doe je een klein tukkie om ff op krachten te komen om vervolgens je veulen eruit te persen??!
Edit; nee........ ze gaat weer verder met haar moonwalk/line-dance volgens mij probéert ze het idd tegen te houden, maar dat gaat haar volgens mij niet meer zomaar lukken
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 24-01-14 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt
nou ehm......... vóor ze begon te eten stond ze weer druk te doen, en toen stond ze vol in beeld en zag je haar buik echt flink samentrekken, stuk of 5x achter elkaar........
echt waar!
alleen nu zou je dat niet meer zeggen........ pff ze weet het allemaal wel spannend te maken hoor. Arm vrouwtje van haar ook
plasje? staart ging ineens wel heel erg snel rechtop.
JoyCiej007
Geplaatst: 24-01-14 23:17
staart er steeds vanaf, plasje, flinke poep.............. ik weet het niet, ze kan zo ineens neerploffen en dat pootjesblaas eruit gaat.
idd misschien deurtje naar buiten dicht dat ze minder wordt afgeleid. maar andere kant; vrouwtje = aan het kijken, misschien wordt deze merrie dan nog onrustiger, of hebben ze de mogelijkheid niet? ik weet niet, zal vast reden zijn dat ze het zo doen zoals ze het doen.