Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Afgelopen dag(en) zijn er een behoorlijk aantal bevallen.
Citaat:Good Morning Everyone! Well, Boots got a lot of beauty sleep last night and this morning her milk has taken a huge jump on the refractometer. Sooooo, we should be seeing a baby today - on her DUE DATE!
Squirty Butt is no longer...she is over the squirts and now is back to zooming at warp speed.
I am going to run to the store while Boots is munching hay. Will check the cam when I get there. If anyone sees anything, please call. I'll only be 10 minutes away.
EliseBrouwer schreef:Er staan 4 pony's en ik zie 2 veulens.. Weet alleen niet zo goed voor welke van de merries (Links dus) het alarm is..
jolandje schreef:rechtsboven is net geboren , een hengstje
LhinnOlijf schreef:NathalietjeB schreef:ik denk dus wel de bovenste rechts aangezien daar eigenaar er bij is en t veulen net stond te wiebelen
Maar er was toch een low *confused*
maar dacht t al te zien omdat t veulen probeert op te staan en nog heel erg stond te wankelen dus vandaar dat ik zei rechts boven in en die is dus net geboren
Had rechts wel een veulen zien liggen, maar dacht dat er nu nog een andere zou bevallen