Ben ook wel benieuwd naar een fotov an het groter geworden "hetje"
KN2011
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-12 11:25
Special en zijn mama zijn verhuisd . Ze hebben een heel leuk tehuis gekregen en mogen als gezelschapsponies door het leven gaan. Ik was helemaal vergeten om nog foto's te maken dus heb er maar 1 Ze staan in de buurt dus ik kan ze altijd een bezoekje brengen. Bedankt voor alle bokkers die ook hebben aangeboden om Special op te vangen. Maar ik vond het ook wel heel erg leuk als hij samen met zn moeder kan blijven.
Foto houden jullie tegoed want moet hem eerst verkleinen
Heel erg leuk te horen dat alles goed gaat met Special! Heb het topic toen van pagina 1 tot inmiddels pagina 16gelezen. Heel speciaal om mee te maken en ben blij dat Special en z'n moeder een leuk thuis hebben gevonden.
Wat een leukertje als ik de plek had wist ik het wel:D maar ja heb al 2 paardjes, dus plek op:(
pipo
Geplaatst: 09-10-12 19:34
Special en zijn mams zijn weer terug bij TS door omstandigheden. Ik had toendertijd aangeboden om Special te huisvesten en TS vroeg vanmiddag dus of ik nog belangstelling had. Heel eerlijk eigenlijk niet, maar ja... hij zij staat hier dus in de tuin Ik twijfel erg aan naam, zelf denk ik Lot of Sue (a boy named seu) of gewoon it.. affin, hier gaat ie niet meer weg. DA,hoefsmid en chipper zijn onderweg. Ik heb Pablo bij m gezet want die is het rustigst. Zo heeft ie een maatje in de voortuin. Want hij is vandag ook van zijn mams gescheiden.
Ik ben eigenlijk benieuwd naar een foto van het geslachtsdeel, hoe dat er nu uitziet. En hoe zit het met bloedwaardes enzo? Is daar al iets uitgekomen, is dat nog onderzocht?
troi
Geplaatst: 09-10-12 19:59
Moet je deze kerel/dame nu ook scheiden van de merries? Ivm mogelijk dekken? Of kan het dat niet?