Hihi dankjewel voor de reacties, ze is/was vreselijk schattig maar oh zo'n donderkont... Wij hebben ons echt wel verbaasd over haar buik, laatste maand is die nog wel wat dikker geworden maar kan daar zo snel geen foto's meer van vinden. Ben wel benieuwd naar de buik van Colette!
Anoniem
Geplaatst: 11-08-11 16:07
lelijke_heks schreef:
rammel eens met een emmertje voer achter haar kont.... misschien heeft de kleine honger
Leuk, in het internetcafé 16 paginas lezen in de hoop te eindigen bij een pasgeboren ezel. Niet dus. En over 2 en een halve minuut is mijn tegoed op. Kan het wat sneller?
Mabotje
Geplaatst: 11-08-11 20:50
tinkerfunss
Geplaatst: 11-08-11 21:07
femke27 schreef:
Leuk, in het internetcafé 16 paginas lezen in de hoop te eindigen bij een pasgeboren ezel. Niet dus. En over 2 en een halve minuut is mijn tegoed op. Kan het wat sneller?
femke27 waarom beign je niet bij de laatste pagina dan die cotelet maakt zich niet druk hoor..
Suusje1972
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-11 00:04
femke27 schreef:
Ja, voor zo ver mogelijk is de uier nog voller. De spleet tussen de 2 uiers is nu weg, spenen dik en de melkklier is dik tot op haar buik. Alles is er klaar voor zou je zeggen... Vandaag wilde ze ook ineens weer even knuffelen, gelukkig maar.