Geplaatst: 31-01-11 16:08
Sorry dat ik zomaar het topic in kom rollen, maar ik wil me ook graag hier melden.. mijn merrie zit vandaag op de 228 dagen..
ondanks dat ik vrij pessimistisch was over deze dracht, bijzonder slechte start van vorige dracht en een dood veulen na 10 maanden dracht, begint het enthousiasme nu toch ernsig te kriebelen nu ik al jullie foto, filmpjes en verhalen zie....
Geplaatst: 31-01-11 16:23
wat leuk dat ik welkom ben...
De dracht gaat tot nu toe goed, niet alle ellende zoals vorig jaar, dus wat dat betrefd positief... nu ben ik nog aan t duimen voor een levend veulentje...
Welkom Kalicha en Whisperke. We willen inderdaad wel foto's zien! Ik ben echt Bibi-fan!
Ik zit nu op mijn telefoon te bokken, dus kan je nieuwe site nu nog niet bekijken, AZ. Doe ik vanavond wel even. Enne, Onley, hou je die sneeuw bij je?
@kalicha : ik moet zeggen dat je een zèèr mooi profiel hebt gemaakt ! @cinthia82 : Bibi heeft vele fans ik weet eigenlijk niet waarom juist...omdat ze zo'n lange manen heeft ,haar kleurtje ,haar lieve uitstraling, superkarakter ? in ieder geval zijn dat de redenen waarom ik haar zo cool vind
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 31-01-11 18:34
Welkom Kalicha en Whisperke! Leuk profiel Kalicha. En ook al een welsh liefhebber zie ik wel, die zitten er hier meerdere.
zitake schreef:
weekend weer voorbij. was wel te voelen vanmorgen.
Mijn weekend is vandaag net begonnen, helaas morgen al weer voorbij en dan moet ik weer aan de bak.
Oe, voor de welsh liefhebbers: Wie gaat er 11 en/of 12 februari naar de hengstenkeuring te Ermelo?
ik was van plan om de zaterdag te gaan maar moet even kijken of de hengst waarvoor ik ga door is (verwacht het wel) en daarbij ben ik afhankelijk van vervoer.
Welkom Kalicha. Bibi krijgt ook al een lekker buikje zeg, dat duurt ook al niet zo heel lang meer.
Wij gaan vanavond toch maar een keertje extra checken bij Hala, banden zijn los, kling is het ene moment heel uitgerekt, andere moment wat minder. Uier is nog niet helemaal vol, maar dat kan natuurlijk zomaar komen.
kalicha
Geplaatst: 31-01-11 21:17
om te beginnen bedankt voor de comlimenten!
en ten tweede: jaaaaaaa natuurlijk ga ik naar de hengstenkeuring, maar niet om te kijken, ik ben "achter de schermen" met stal ysselvliedt, dus zal zoals gewoonlijk niet al te veel hengsten kunnen zien in de baan...
En inderdaad een welshfan, van t zomer komt er ook een héle beste welshpony bij
Jullie hebben ook een stel knappe merries rondlopen als ik t even zeggen mag
kalicha