hiboune schreef:Mooi beest!
Slofje eraan?
Jah slofje eraan.
Was rondje buiten wezen stappen, en aangezien ik hem nog niet ken, en er pas voor de 2e x op zat sinds ik hem heb

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hiboune schreef:Wijselijk denk..
Al ben ik iemand die anti hulpteugel is en gewoon overal opstap.. Eigewijs hihi
Rijd inmiddels zelf jaren bitloos!
Morgen ochtend hoop weer veulie voelen!
manueeltje84 schreef:GEM: ik ga dit jaar niet hyper meer worden hoor(zeg ik nu)
gem schreef:manueeltje84 schreef:GEM: ik ga dit jaar niet hyper meer worden hoor(zeg ik nu)
Was anders best leuk, zo'n mega-ongeduldig typje.
Hoewel ik niet van de slofteugels ben, kan ik me best voorstellen dat je hem er aan hangt, zo voor de eerste keer. Wel een knoeperd van een paard hoor, die Winston. Zoals ik hem zie, krijg ik al overal spierpijn bij het idee dat ik hem uit zou moeten zitten.
manueeltje84 schreef:Ennnuh kwas wel ongeduldig, maar er waren er wel meer erughh ongeduldig vorig jaar.
Denk dat het ook meer was omdat het wet look haar 1ste veulen was en ik niet wist bij haar waneer het nou zover zou zijn.
Alles leek er namelijk al 10 dagen voor de geboorte op dat het al zou beginnen.
En juist toen ze heel rustig was ging ze veulenen. (hihi)
Maar hb de camera er straks op staan en gsm alarm, dus kruip s,avonds lekker mijn bedje in.
En het scheeld ook wel dat ze nu aan huis staat, en ik hoef nu niet op een ijskoude bank uit het jaar nul te slapen, en mijn wekkertje om het uur te zetten
parouscha schreef:Zag wat buikfoto's voorbij komen, mijn merrie is ook nog niet echt tonnetje rond hooren ze zit nu op 228 dagen
eldango schreef:Goeden morgen.
Zag jarigen,gefeliciteerd
Zag iemand met ontstekingen en ander ongein. Heel veel beterschap.
Melody: Ik rij mijn paard ook nog steeds best intensief. Ik rij haar tot ze beide kanten loslaat en gewoon op 2 teugels loopt. Dit kan soms 30 tot 60 minuten duren al stap ik wel heel veel. Denk dat ik niet over de 5 minuten draf/galop kom.
Daartegen als ik mijn paard niet in beweging hou is ze vlug stijf en conditieloosZe vindt het grappig om bij de 2de ronde stappen even te kijken of ze al in uitgestrekte galop mag
![]()
Zag nog een mooi vosje voorbij komen.![]()
Rij ook buiten met Thiedemann of Martingaal en met sporen/zweep.
Bij ons op stal vinden ze mij een hele slechte ruiter ivm met die hulpmiddelen. Heb het toen over de top dressuur en springen gehad die dus ook sporen/zweep/martingaal/slof enz gebruiken maar die konden dus ook niet paardrijdenEcht zo grappige mensen daar.
![]()