Isis - Dream Team Mini's A tiny, tiny bit of progress, the milktest said 20.5 So I think I'll try to get some much needed sleep. If you see her acting like she's close, please try to wake me as I don't want to miss the party I have my phone next to me and the barn alarm monitor on so a low alert will wake me too.
And note to Isis, please don't sleep flat out and don't rub your body hard enough to start your alarm beeping tonight...
Ik kwam even kijken maar nog niets dus.. Ik ga lekker slapen.. Wie weet..
Steefjevos
Geplaatst: 07-01-10 00:41
Nicole288 schreef:
quintus komt binnen en Isis kruipt weer in haar hoekje
Ik zat bij te lezen en dacht: "wow, het wordt nu toch al wel echt spannend!" maar het ziet er nog niet spannend uit op di tmoment. Wel hoopgevend dat de melktest nu weer hoger is. Zou ze vanavond? Ach, gokken kun je altijd, maar zeker weten haast nooit.
De andere merries waar updates van gegeven waren zien er rustig uit he? Ik krijg alleen niet de Charming Stables zichtbaar. IE heeft er geen zin in. (deze cam: http://www.marestare.com/cam.php?alias=charming )
Jullie maken me wakker als ze gaat he? Ik laat de laptop maar aan het snoer zitten!
Steefje: Buddy zijn cam is down overdag. Hij staat op dit momnt weer en ze halen er weer een DA bij. Hij heeft een te laag proteine gehalte en daardoor kan hij niet zelf omhoog komen. Ze laten het bloed nu ook nog verder onderzoeken.
Ik ga het in iedergeval niet missen als het vanacht is, ik ga nu slapen, maar wordt (als het goed is) vanuit bokt en vanuit engeland gebeld! Dus als ik in gesprek ben..
Ik ga ook slapen. Hoor de barnalarm niet boven helaas, maar hou de comp wel aan.........dus hopelijk gaat de belboom goed zijn werk doen als isis zover is! Trusten allemaal...
MamaSnoopy
Geplaatst: 07-01-10 01:58
Isis maakt het wel weer spannend!!
bij Miracle Rescue Horses is er weer een merrie die moet bevallen....Charity Ik heb alleen nog niet de datum kunnen vinden waneer dat is Onderaan de pagina, 28 oktober, staan wat foto's en filmpjes van haar toen ze daar arriveerde haar manen.........
Charity is 15 years old, and we have been informed that you can see ribs and when asked to score her, they figured her to be a 2. Dr. Hadland will be called out to give her a complete exam.
I hope that you will all help me in welcoming CHARITY another PMU MARE IN FOAL who needs all of us!! Thank you so very much to all her rescuers and supporters!
Haast ik mij naar beneden naar de pc, staat Isis lekker voor de cam te kleien , maar geen beeb hoor!
Marleen74
Geplaatst: 07-01-10 08:42
Z o ik ben ook weer wakker......comp. stond op slaapstand zodat als Isis begon ik meteeeeen mee kon kijken!Ligt ze gewoon uit te slapen.....Ook goeiemorgen