Nog steeds geen veulen, maar heb wel een dagje beestenspul achter de rug. vanavond tijdens het eten kwam een klasgenootje van mijn oudste zoontje zeggen dat hij dacht onze kat te hebben gezien, deze is 3 weken geleden door de hordeur naar buiten gegaan en sindsdien niet meer te vinden. Dus wij snel kijken en ja hoor het was onze Mauvi. Het arme beestje was helemaal verwildert.(mmar duidelijk wel gevoerd wanthij leek wel dikker) Ben op straat gaan zitten met een bakje voer en na een uurtje tegen hem praten kwam hij eindelijk dichterbij. heb hem toen snel kunnen pakken maar helaas was hij niet te houden. Even later is het mijn zusje wel gelukt en die is met krabbende kat en al naar mijn huis gerent. Hij is nu nog wat schichtig, maar laat zich wel weer door ons aanhalen.
Toen ik op stal aan kwam zwom er een koe in de sloot, gelukkig was de boer thuis dus stond het beestje weer snel op het droge.
Mijn bijrijdster was al bij Shanti geweest, dus heb lekker alle tijd gehad om heerlijk te knufellen en hoefde verder niets meer te doen.
Toen ik weer naar huis reed, kon ik nog net stoppen voor een kikker die de weg over huppelde (nog op het terein van stal, dus reed stapvoets)
En net kom ik erachter dat mijn zusje mijn telefoon nog in haar zak heeft...
Als het veulen nu nog vannacht niet komt weet ik het niet haha, maar ik verwacht het niet want alles was rustig bij Shanti.