zo goed als het kon alles bijgelezen....ben hier nog niet zo vaak....
icoliene word echt met de dag dikker....niet normaal...ze is pas 4,5 maand drachtig...
het gaat wel supergoed met haar..
ook heb ik een belangrijk vraagje:
ik had na veel tegenslagen mijn welsh a merrie laten dekken....gedurende haar extreem lange hengstigheid zijn mijn vader en ik steeds op en neer gereden naar de hengst....
3 weken later gescand maar helaas niet drachtig.......wel zat de hengstigheid eraan te komen...dus de week erna was ze weer goed hengstig dus weer naar de hengst.....op de laatste dag had ik precies de eisprong te pakken.....ze werd gedekt en weer 3 weken afgewacht....ondertussen in die 3 weken merkte ik wel kleine veranderingen in haar humeur...echt heel klein...
uiteindelijk was het zover....ze werd gescand....maar volgens de veearts die nogal haast had weer niet drachtig...
nu vind ik de veearts echt niet slecht ofzo.....maar begin toch te twijfelen of hij misschien niet iets over het hoofd heeft gezien....
zal even foto,s neerzetten van net na de laatste dekking en 2 weken terug...
willen jullie zeggen wat jullie denken?
net na de dekking..

2 weken terug

op deze foto lijkt ze dunner dan in het echt...ze heeft echt een buikje...
als ze toch drachtig zou zijn dan zat ze nu op 4 maanden ongeveer...
wat denken jullie?
nog een keer scannen durf ik niet aan omdat de veearts het bij icoliene ook zei dat het niet goed was om tijdens de drachtig te scannen....