Merel_Claire schreef:Denk erover om toch Rhino te enten btw. Liever het zekere voor onzekere.
Dat is mijn gedachte ook

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Noor schreef:Merel_Claire schreef:Denk erover om toch Rhino te enten btw. Liever het zekere voor onzekere.
Dat is mijn gedachte ook
Carmen85 schreef:marjoleinft schreef:ginger zit vandaag ook op de 100 dagen.
nu ben ik aan het zoekken voor een ongeboren veulen verzekering , weten julie hier een goeie ?
Het handigst is om te verzekeren bij de maatschappij waar je merrie ook verzekerd is. Dat scheelt gedoe met drachtigheidsverklaringen etc. Maar als je merrie niet verzekerd is, maakt het niet zo heel veel uit. Behalve dat je bij sommigen dan de ongeborenvrucht niet kunt verzekeren.
Paardenverzekering Bierum is ook een aanrader qua premie. Hippo Zorg is ook een goede. Equine Risk is de oude interpolis, ook wel ok. Belangrijk is om te vergelijken wat de voorwaarden zijn en wanneer ze schade uitkeren, dus bij een doodgeboren veulen of ook bij verwerpen en vanaf welke dag etc.
Rambogirl schreef:Ik hoor over 2 weken definitief of mijn merrie drachtig is. Ik heb haar namelijk pas 3 weken en ze heeft 2,5 maand bij 2 hengsten gestaan. Dus ik als ze drachtig is heb ik shet x shet of welsh x shet.
Ik heb al veel meegemaakt, maar dit wordt dan mijn eerste veulentje, en ik heb er stiekem wel de kriebels van in mijn buik.