Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ShamalArabs schreef:manueeltje84 schreef:wet look vandaag op 304 dagen en nog steeds geen tieten...
S.A. Aliyah werdt dan op vrijdag geboren, 's morgens vroeg rond 5.30. Shanaya had dinsdag biest in de lege uierhelft, de andere kant was vol en hard maar heel iets waterig. Dat was woensdag ook nog, maar eind van de dag werdt de harde kant ook steeds leger. Donderdag had ze dikke witte biest in beide uierhelften, beide waren leeg en gerimpeld, heel zacht enz. 's nachts, zo'n 2 uurtjes voor ze beviel, liepen de uiers een beetje vol en begon ze zelfs een minidrupje aan 1 speen te krijgen. De uierhelften zijn beide niet helemaal hard geworden, ook niet nadat het veulen geboren is...
tis de 2e x 3, was vorige keer ook zo. het 3e veulen in een reeks (3 jaar achter elkaar en dan pauze) = geen of nauwelijks uier.
De 2 maidens vorig jaar hadden beide ook geen hele volle uiers, passia vorig jaar ook niet... Het zegt heel weinig.
Ja maar die van mij krijgt flinke tieten tegen de tijd ze moet veulenen.
Maar zal over een paar weekjes wel gaan ontwikkelen joh, maak me er niet zo druk om
Gefeliciteerd bren!
Sjoos schreef:Gaan jullie eigenlijk met de kleintjes naar de keuring?
Wij gaan waarschijnlijk wel, gelijk proberen of de mijn merrie niet alsnog ster kunnen krijgen. Als 3 jarige op de keuring was ze alleen op beweging geen ster geworden, terwijl ze nu voor een springpaard super bewegingen heeft. Als we dan toch op de keuring zijn voor het kleintje kan zij er ook wel bij, haha.
pascalefjord schreef:gewoon batterij plaatsen en ontvanger en dan omdoen