geduld mensen, geduld ..... . Vergeet niet dat ze uiteindelijk nog PAS op dag 330 zit , terwijl anderen door lopen tot dag 350 of nog langer. En ik heb begrepen dat het ras Tinker "in het algemeen" toch net als andere rassen gewoon een dracht heeft van 335 - 340 dagen. Dus: geduld .... geduld .
1.7 maanden alweer. Kunnen jullie je voorstellen dat het alweer zo lang geleden was....
groetjes.
vuurtoren
Geplaatst: 27-04-09 20:47
Tja hier dag 357 al weer bijna voorbij ...... Ik praat niet meer met haar en Marjo, tsss die heeft weer een onrustige nacht achter de rug om 5 uur dacht ze nou gaat het gebeuren maar nee hoor mevrouw ging weer eten en dat was het. maar wie weet is vannacht een mooie nacht om mijn bed uit te springen . Ik ga een avondje Puzzel en Noon kijken heb een druk weekend achter de rug dus meiden vermaak mij
Resi_lover
Geplaatst: 27-04-09 21:04
Tara stout
Vue
Geplaatst: 27-04-09 21:15
Graag in het andere topic dan, deze is voor updates etc
ach Puzzeltje, wat een mooi buikje heb je toch. Daar moet toch een schitterend veulen in zitten!! Wederom aan de foto's te zien is ze er klaar voor. Ik zal haar missen op mijn schermpje als ze straks bevallen is. Dus ga nog even genieten van haar
Whiz, wat een mooie mannekes. Ze lijken echt nog steeds veel op elkaar. Heel leuk om ze weer eens te zien
Eigenlijk is het wel makkelijk met Puzzel want je weet zeker dat als ze gaat liggen ze ook echt gaat bevallen
_Marlijn
Geplaatst: 27-04-09 22:38
Nuage schreef:
Eigenlijk is het wel makkelijk met Puzzel want je weet zeker dat als ze gaat liggen ze ook echt gaat bevallen
Het zelfde geld ook voor onze Spirit en Missy. Erg handig idd! Spir was dit jaar nog relatief rustig. En ineens ging ze liggen. Je had mijn hoofd moeten zien! Ik schreef hier ook: "Ze LIGT!" Ze stond op en er hing idd een blaas uit.
Puzzel eet heel wild stro. *lichtelijk hoopvol, deed ze vorig jaar ook voor de bevalling, maar heb ik haar de laaste dagen al vaker zien doen
She was quiet for quite a while - and now she is somewhat agitated again. She was doing that head bob thing - yet again - but only a few times - her tail is quite busy. She is obviously very uncomfortable - and we all know how she could alleviate this problem!!!!!