Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ponyparadijs schreef:gem schreef:Ziet er goed uit! Mooi voldragen manneke, en hoe heet de stoere vent?
Het is niet mijn merrie. En ik denk dat deze stoere man op papier E gaat heten. Dat doet deze eigenaar namelijk altijd.
De merrie heet op papier eigenlijk ook W en bij ons op stal Winks!
gem schreef:Aha, vroeg me al af waarom Winks niet in je onderschrift stond (als vermoedelijk eerstbevallende merrie) en Znoesje wel.
XLC70 schreef:Eeeuhhh, mijn merrie is inmiddels (!) 362 dgn drachtig... Ik word er helemaal gek van! Zeker als ik die mooie veulens in dit topic zie...
Ze past inmiddels amper door de staldeur, overdag loopt ze lekker in de weide... Zonnetje op haar rug, lekker bokken! Maar bevallen, ho maar! Veulen zit ook druk te bewegen in de buik, uier is vol, alleen geen harsdruppeltjes..
Je zou bijna denken dat het een misrekening is, maar ze was in één keer drachtig vorig jaar...
Iemand hier ervaring mee???
*zucht* En maar wachten.... En maar wachten...
XLC70 schreef:Eeeuhhh, mijn merrie is inmiddels (!) 362 dgn drachtig... Ik word er helemaal gek van! Zeker als ik die mooie veulens in dit topic zie...
Ze past inmiddels amper door de staldeur, overdag loopt ze lekker in de weide... Zonnetje op haar rug, lekker bokken! Maar bevallen, ho maar! Veulen zit ook druk te bewegen in de buik, uier is vol, alleen geen harsdruppeltjes..
Je zou bijna denken dat het een misrekening is, maar ze was in één keer drachtig vorig jaar...
Iemand hier ervaring mee???
*zucht* En maar wachten.... En maar wachten...