Amandake schreef:![]()
vanmiddag betrap ik Bibi hengstig op een ruin ,vanavond laten scannen ......ze is niet meer drachtig
Ow bah wat naar voor je Amandake

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amandake schreef:![]()
vanmiddag betrap ik Bibi hengstig op een ruin ,vanavond laten scannen ......ze is niet meer drachtig
Cheveyo schreef:7,5 maand wat klinkt dat onwijs lang al zeg, jij hoeft maar tot februari te wachten idd.
Mabon schreef:Bonnie heeft alleen moeite met buitenritjes. Ze gaat niet graag meer het erf af. Volgens de DA komt dit door de hormonen en wil ze niet graag haar vertrouwde omgeving verlaten.
mauvestraat schreef:Laat ik me ook maar eens melden in dit topic! Het is zowel voor mijn paard als voor ons de eerste keer dat we een dracht mee maken dus het is fijn om met jullie mee te lezen en te vergelijken.
Voor het lijstje: 8 mei - Mauvestraat - Kalischa x Glen King Hill
CubaLibre schreef:gaat hard voor sommige hier.... ik moet nog tot eind mei wachten.
Maar na alles begin ik nu wel weer er naar uit te kijken.... kon dat niet ivm persoonlijke omstandigheden en nu begin ik me toch stiekum af te vragen of nu mn droom uit gaat komen....
Jana_en_Ik schreef:CubaLibre schreef:gaat hard voor sommige hier.... ik moet nog tot eind mei wachten.
Maar na alles begin ik nu wel weer er naar uit te kijken.... kon dat niet ivm persoonlijke omstandigheden en nu begin ik me toch stiekum af te vragen of nu mn droom uit gaat komen....
Die vosbonte merrie bedoel je?Vast wel meis
![]()
Jana_en_Ik schreef:Cuba wilt een zwart bonte hengsten is daarin vorig jaar niet geslaagd... dus hopen op dit jaar. Minpuntje: dezelfde vos hengst is er weer op geweest
Ik durf grof geld te gaan wedden op het goktopic straks
Cheveyo schreef:oh wat gaaf!! ik wil ook het veulen voelen....
Mazzel-meid schreef:hee wat leuk, jij hebt ook een Tinkermerrie, en ze is gelijk met mijn tinkermerrie Darlah uitgerekend
kunnen we een beetje vergelijken