Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Stal ontsmetten? Hmmm, doen wij eigenlijk niet aan.Maar ik zie er ook het nut niet van in, al onze paarden zijn kerngezond, we fokken al jaren en hebben nog nooit een ziek paard eigenlijk gehad, zelfs de laatste 30 jaar maar 1 keer een kreupel paard. Ook met fokken nog nooit problemen gehad. (Zoekt nu wel een megagroot stuk hout om het af te kloppen maar in een cleanroom is hout verboden
).
BoefJMouse schreef:En dan nog een vraag? ; ik heb me laten vertellen dat als t veulen geboren is je een week niet mag uitmesten!?
Is dat waar of isset onzin?![]()
Hollybollie schreef:Neonlight schreef:Stal ontsmetten? Hmmm, doen wij eigenlijk niet aan.Maar ik zie er ook het nut niet van in, al onze paarden zijn kerngezond, we fokken al jaren en hebben nog nooit een ziek paard eigenlijk gehad, zelfs de laatste 30 jaar maar 1 keer een kreupel paard. Ook met fokken nog nooit problemen gehad. (Zoekt nu wel een megagroot stuk hout om het af te kloppen maar in een cleanroom is hout verboden
).
Aangzien Holly op een pensionstalling staat en =/- 1,5 maand voor de bevalling naar een grotere box zal verhuizen wil ik toch graag ontsmetten. Mijn eigen stal hou ik altijd netjes bij, paarden worden op tijd ontwormd en geent etc., maar of een ander dat ook doet??? Vandaar....
BoefJMouse schreef:Heeey,
@ Neon, Heeft je paardje al 19 veulens gehad? Woooo![]()
Fleda schreef:Hallo dikke-buiken eigenaren
Aangezien onze merrie's dit jaar niet drachtig zijn en we dus niet hoeven te waken hebben we nog een draadloze beveiligingscamera over. Misschien dat hier nog iemand intresse erin heeft? Bij de link kan je meer informatie vinden!
viewtopic.php?f=147&t=712737&hilit=
Groetjes, een merrie-eigenaar die toch wel een beetje baalt dat ze dit jaar geen veulentje krijgt..
Maseike schreef:@ Mazzel-meid ik ga naar de kliniek dus alles wat ik moet doen ik met de chips en fles wijn achter de pc zitten
amandakè schreef:@neonlight :al 19 veulens wauw ,wat een super-mama !!
Maseike schreef:Nou ik vindt het netjes dat jij een andere stal krijgik krijg helemaal niks