Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hollybolly schreef:ik heb hol anderhalve week niet gereden, dus ik ben benieuwd wat ze morgen gaat doen, haar buik is er niet kleiner op geworden in ieder geval
Ik had ook al een tijd niet gereden, maandag gelongeerd en daarna ziek geworden, dus weer 4 dagen stil gestaan en helaas ook binnen. Vandaag maar weer longeren, bak was tot mijn verbazing nog gedeeltelijk bevroren. Maar aan 1 kant ging het goed, moest ze wel netjes op de cirkel blijven.....dus not!
Al een paar keer bokkend wegspringen, dat ging nog wel. Maar de druppel was toen er vanuit het slaapkamerraam een mat werd uitgeklopt. Snork, en weg was ze. 2 keer ging het goed (auw, wel een blaar) de 3de keer los moeten laten. Dus daar ging ze, dubbele longeerlijn achter haar aan. Gelukkig wel een zware, ze is niet 1 keer in gevaar gekomen. Toen heeft ze 10 minuten zichtzelf getraind, voordat ze eindelijk eens op hield. Wel genoten van de show (jammer dat ik geen camera bij had), wat liep ze mooi! Vriendin was er ook bij, die keer haar ogen uit.
Jaja, mijn meisje kan wel iets!
Zij probeerde Neon te kalmeren, maar dat hielp niet. Totdat ik zei gewoon negeren, stopt vanzelf wel en komt dan wel naar ons toe. En dat was ook inderdaad zo. Daarna nog wel even gelongeerd, morgen maar weer een poging doen om te rijden, als de matten binnenblijven tenminste! jessje schreef:Het was niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen, sorry als dat onbewust is gebeurd en ik denk ook niet dat dit de plaats is om deze discussie te voeren
Maar ik heb dit jaar lang gezocht naar een veulentje om erbij te kopen voor bij mijn eigen veulen te zetten en omdat ik het zelf betaalde heb ik eerst in de 'lagere' prijsklassen gekeken en daar trek je echt je ogen van open hoor, met wat voor een merries men daar fokt om toch maar 200 euro te kunnen verdienen.
Nogmaals ik wil hier absoluut niemand mee aanvallen en ik zeg niet dat jij dat doet, ik heb ook nooit iets gezegd over kruisingen enz, ik heb het over springpaardenfokkerij...
geaccepteerd ik snap .. Viel idd even verkeerd bij mij
Dus dacht nou ik kan er toch niet op rijden .. dus waarom zij ook niet zwanger
en nu baal ik soms wel dat ze niet kan. maar dalijk heb ik tijd genoeg 

gaat ze helemaal voor staan * ze zeggen dat zwangere altijd een hoog linodo hebben ,, tis ook zo
had ik ook
*
* 
hihihi

buik gaan meten 

Dana01 schreef:hihi geen buikfoto, althans geen echte, maar zo kun je wel goed zien dat ze op een rollade lijkt