Wat een geluk mer1980 dat ze zo vlot weer drachtig raakte! Gefeliciteerd.
Alle andere met de drachtigen ook gefeliciteerd!
En succes voor de laatste die bezig zijn.
Hier gaat mijn drachtige merrie half augustus of 1 september verhuizen en dan heb ik alle paarden (ook hengst en ruin) op dezelfde stal, super fijn! Dan is ze ook al ruim 3,5 of bijna 4 maand drachtig dus dan ben ik niet bang dat ze het verliest door verhuizen.
Riv_Q
Geplaatst: 17-07-20 12:24
Egootje zo opgelucht!
Quenza 30 dagen scan
Lotus 50 dagen scan
En 2 kloppende hartjes te zien, zooooo blij en ze waren heel braaf met scannen
Laatst bijgewerkt door Riv_Q op 17-07-20 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Zeg dat... We doen nu nog 1 keer. Brengen haar zondag. Maandag wordt ze gescanned iig. We gaan op eisprong dekken om de boel zo schoon mogelijk te houden.
Als het dan niet lukt houd het voor dit jaar iig op...
Weet niet meer wie het vroeg, maar Collin dekt idd ook merries van derden, die logeren hier. Momenteel ben ik zijn secretaresse om de planning haalbaar te houden
He balen Cp, vervelend als alles er zo goed voor staat dat het dan alsnog niet lukt... ik ga hard duimen voor de laatste keer.
Veulentje Nova hier meteen gechipt en geschetst vandaag. Heb de fokker gevraagd wanneer ze voor het laatst ontwormd is, nog helemaal niet... ze is nu 2 maanden. Morgen meteen mestonderzoek laten doen en dan de juiste kuur erin. Hoe kun je dat nou niet doen
Wij gaan woensdag scannen met Olivia. Hoop echt dat het nu gepakt heeft. Anders geen veulen voor Olivia volgend jaar. Vandaag naar de keuring geweest, Wiseguy een nette 2e premie behaald en Olivia mag door naar de Elite keuring. Dus die gaat zo een week of 4/5 in training voor de keuring.
Veel baby’s weer in de maak! Gefeliciteerd voor alle drachtige merries.
Wij hopen op 3 drachtige merries! De ene word vrijdag gescand op dracht, de ander is zojuist geïnsemineerd en de derde scannen wij woensdag op de 7e dag na haar dracht op hengstigheid..
Ons eerste veulen werd helaas een rhesus baby maar eergisteren werd de 2e een prachtige stippen baby