Luf_midnight welkom en van harte gefeliciteerd
Hier hebben we vandaag gescand op 33 dagen. Anders zou de dierenarts morgen komen maar ze moest toch op stal zijn.
Ze was mooi drachtig en er was een mooie hartslag te zien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ik laat het ook zo vd winter en met veulen aan de voet hebben ze het weer nodig!
heb wel met je te doen.. Zal je vertellen dat ik ook zo heb gedacht hoor. Als iemand ongeluk had met paarden was ik het vroeger en ja nu nog steeds wel eens.. Ik wilde ook een veulen fokken en mijn vader zei al je zal zien dat het bij ons weer mis gaat. Hij wist dat het mijn "pennydroom" was dus toch merrie gedekt en 285 dagen later een enorme ontsteking. Veulen moest gehaald worden en heeft nog 3 dagen geleefd maar helaas in mijn armen gestorven. Ik heb haar 2 jaar later pas durven dekken en gelukkig alles goed gegaan en nu heel wat jaartjes later en tientallen bevallingen verder ben ik 2 veulentjes verloren en gewoon door domme pech. Dus kop op meid en volgend jaar gewoon nogeens proberen!
), had ik mij er zo op verheugd.
Voor een hengst staat de naam met de letter M ook al vast, tis dat ik de dekbon nog niet binnen heb, anders zou ik hem vast invullen; bruine hengst, 2 tot 4 witte voetjes. Misschien krijg ik dan eigenlijk die vosmerrie 

Hoef niet te vragen hoe het is gegaan op de keuring 
Snap dat je het even niet meer ziet zitten.