De rug van de palomino is in het echt stukken beter dan op de foto's. Dat viel me 100% mee, maar ik snap wat je bedoelt, Neon 
Die zwarte is straks inderdaad terug naar Wales en de palomino zou ik eventueel over een paar jaar ook nog kunnen gebruiken. Daarom heb ik nu ook wel een voorkeur voor de zwarte, maar ik wil niet dat ik die voorkeur alleen maar heb omdat hij straks niet meer (zo makkelijk) beschikbaar is voor me, dus mede daarom moet ik er nog even over nadenken.
BM heeft wel een ontzéttend aansprekend hoofdje, maar FF z'n hoofd is ook echt niet verkeerd.
Nou.. en zo denk ik dus de hele tijd 
Goede vraag, Fotsy. Ik hou ook de Kraamstal constant in de gaten. Hij is laat dit jaar.
Maar ik kan me herinneren dat Nicole vorig jaar tegen me zei dat het DBT pas wordt geopend als er vraag naar is, dus misschien moeten we Nicole spammen, maar ja, dan moet in nóg een topic bij gaan houden... 
Spannend hè, Manda? Met je eigen kindjes naar een andere hengst? 
Miep ziet er goed uit hoor. Straks is ze een stuk slanker als ze al haar haar kwijt is
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 20-03-16 22:21, in het totaal 2 keer bewerkt