Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:Ja dat snap ik ook niet helemaal... Je kan toch niet hengstig worden terwijl je drachtig bent? Want een eicel begint toch pas weer te rijpen als er geen dracht is?
Even ego, aangezien we het hier laatst over keuringen enz hadden... Ons Roosje heeft haar 2e 1e premie binnen en werd reserve kampioen enter merries minimaatTrots!
Vesceron schreef:Cynthia, das weer een beste bijleespost![]()
Ben 'blij' dat Dais ook met haar staart af looptHoeft dus niks te betekenen!
Creatief hoor, en wat en mooi stel is het tochHoe gaat het verder met Dais? we moeten nog een date plannen he
EF, nog 5 dagen geduld, lastig he! Hopen dat het gelukt is, kan aardig oplopen zo inderdaad![]()
Nu jij het zo zegt, mijn merrie zondert zich ineens ook meer af van de kudde, en dat in eigen element zitten herken ik ook, bijna zweverigHopelijk betekend dat drachtige dames!
gblover, is het gelukt met de merrie? Ik kende Veneno niet, maar wat een gave hengst!
ML, Noumea geinsemineerd, fijn! Even maandag afwachten dus of er een tweede landing bij moet![]()
BianCatjee, welkom! Kende heel het ras niet maar mooie merrie heb je! En wat een beer van een hengst!
Chrisje20, wat een raar verhaal inderdaad. Zowel drachtig als hengstigheid lijkt me niet kunnen.
Ubimone, maar goed dat je gescand had dan haha, lastig als ze zo weinig tonen!
Knolselder, gefeliciteerd met de 1e premie![]()
Amyz,zo is het niet leuk nee
Ik heb ook bewust voor een andere hengst gekozen nu omdat ik m'n merrie niet meer weg wilde brengen, ook hier ging het net weer lekker met haar en ze was goed van slag na het laatste bezoek bij de HH.
Heel naar gevoel ook als je je vertrouwen in je DA kwijt bent. en nog een lichte slokdarmverstopping ook, zit niet mee.
Vientje, welkom terugFijne vakantie gehad?
"halverwege de cyclus-nephengstigheidsperiode" hele mond voldoet ze dan net alsof ze hengstig is?
Ach die ene dag, en als ze voor die tijd hengstig wordt kun je altijd nog aan de bel trekken toch.
Hier dus ook wel echt het idee dat Jazz zich anders gedraagt maar wil mezelf niet gek maken dus laat het maar snel vrijdag zijn
Nicole288 schreef:Bij Poon lagen de vruchtjes nu niet meer tegen elkaar aan, de DA kon er een wegknijpen. Nu is het hopen dat de andere goed blijft zitten
ubimone schreef:Ook Ceslin staat inmiddels bij de hengst.
Had ze nog niet hengstig gezien.
Ze stapt uit de trailer. Ziet de hengst en gaat spontaan staan plassen. De trut!
Maar goed dat we gescand hebben. Anders had ik van niets geweten. Hi hi hi
Knolselder schreef:Even ego, aangezien we het hier laatst over keuringen enz hadden... Ons Roosje heeft haar 2e 1e premie binnen en werd reserve kampioen enter merries minimaatTrots!