pf moet nieuwe cavalor probreed hebben, maar moet mn vader wel tijd hebben om het t halen Kan wel zelf pavo merriebrok halen maar dat vind madame niet te eten.
probleem is hier dat het in de buurt niet te krijgen is, nouja den haag wel. Alleen mn vader werkt ma t/m zaterdag dus hij moet even tijd zien te maken
ahzo....ik ga toevallig vanmiddag naar den haag haha. gelukkig is cavalor hier wel te krijgen en kwam er laatst achter dat een andere winkel in de buurt ook cavalor bestellingen doet. maar bij mijn eigen winkel ligt het er altijd en de nieuwe winkel duurt het een paar dagen voor het er is...
horsii
Geplaatst: 03-03-11 09:21
Mr ed beweerd dat die het kan bestellen. Maar vervolgens bestel je het en is het er vier weken later nog niet, ookal kom je elke keer langs
en presca krijgt normaal gesproken juniorix maar dacht dat ze daar ook al haast vanaf kon? is geloof ik tot 18 maanden. ik voer het nog door tot deze zomer,herfst.
cavalor is zowiezo vrij duur in vergelijking met ander voer.. en ik voer al cavalor perfomix,cavalor juniorix en cavalor pianissimo. en straks voor winoa en presca havens standaard brok en voor pepper havens merriebrok. vrij veel verschillende soorten voer dus,daarom houd ik pepper op havens merriebrok straks want anders moet ik ook nog eens van de ene winkel naar de andere racen..
Cavalor is inderdaad iets duurder, maar in vergelijking met ander voer vind ik het vele malen beter. Niet zo plakkerig als de meeste muesli's en het ruikt lekker.
cavalor is zeker veel beter ja,daarom voer ik het ook nog. had het in eerste instantie voor pepper die vorig jaar zo vermagerd was maar ben er nooit meer mee gestopt,vind het zo,n fijn voer en de pony,s lusten het heel erg graag.
Ik voer Marstall, die is ook niet plakkerig en ze eten het heel erg graag... Voorheen voerde ik pavo merriebrok en veulenkorrel, maar de merriebrok werd met lange tanden gegeten of de voerbak uitgewerkt...
Venus 270 dagen (9 maand) vandaag! nog 50 dagen tot 320.
Es 6,5 maand drachtig Sigrún bijna 8 maand drachtig!
Steffi_H
Geplaatst: 03-03-11 11:21
Goedemorgen! Wij voeren een basiskorrel die de handelaar zelf maakt. Die is heel goed en niet duur. Ik geef normaal probreed van cavalor de laatste maanden, maar vind het wel erg duur geworden. Kost hier nu 12 euro per zak. Die kan ik ook wel gewoon krijgen bij de eerste de beste zaak voor veevoeders.
chennai staat op de grow mix van horsefood, is een muesli voor dragende en lacterende merries maar kan ook gevoerd worden aan het veulen tot 1 jaar. Chennai krijgt verder nog wel haar gewone voer naast de muesli al is dat al wel wat geminderd.
Gisteravond had Chennai voor het eerst ook wat zucht in dr uier dus er begint ook voor haar schot in te zitten.... Nu vanavond even in overleg met de staleigenaresse om te vragen wanneer ik nai het beste weer open kan laten maken. Sommige zeggen niet, andere zeggen 2 weken voor de uitgerekende datum en weer anderen zeggen: als je de pootjesblaas ziet.... dus hoop dat ze me wat beter kan helpen want tja, ze is een maiden en ik weet dus ook niet of ze wel duidelijke tekenen gaat afgeven wanneer ze tegen het einde aan loopt. Zit er zelf aan te denken om haar eind deze maand of begin april open te laten maken, op 17 april zit ze op 320 dagen.