Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Michael is 22 jaar oud inmiddels en dit jaar met pensioen gegaan. Hij heeft het de laatste 3 jaar in het voorjaar erg moeilijk, valt enorm terug in gewicht met de ruiperiode, dus de wei zal hem wel goed doen.

Ik hoop vandaag betere foto's te krijgen. Nog maar een paar dagen en dan is het al zaterdag en kunnen we hem IRL gaan bekijken en natuurlijk foto's maken. Oh wat kunnen de dagen soms lang duren!
AngelsDitch schreef:Wil eigenlijk proberen moeders en veulen ook nog even naar buiten te doen, is nu zo warm.
Of is dat te vroeg de eerste dag?
rowo schreef:Vertel mij wat .....
Maar snap wat je bedoelt. Na zoveel dagen ben je ondertussen wel nieuwsgierig he!?
). Ik moet ook binnen 5 dagen na de geboorte het geboortebericht naar het stamboek sturen, maar wil toch eerst wel weten hoe hij eruit ziet, voordat ik hem een naam geef. Eigenlijk zou ik dat het liefst pas doen nadat ik hem IRL heb gezien. Normaal komt er daar op stal altijd een fotograaf om de veulens op de foto's te zetten, maar die is nu net op vakantie.. Dat kan natuurlijk niet he?

Mijn telefoon staat wel doorgeschakeld naar die, maar dat is alleen voor telefoontjes en niet voor berichtjes.
.)
.
Scheelt je in ieder geval wel een hoop stress.