maroes schreef:Jovarna en Kady allebei gefeliciteerd met jullie merrieveulens.
Biancaa wat een witte tinker zeg, wel leuk zo licht. Melkbar is al in de maak zo te zien.
Vandaag de billen van Ciara schoongemaakt met betadine schampoo. Kan ik morgen mooi zien of ze nog aan de diarree is. Nu poept alleen Sebastiaan ook dun, zou het zo erg besmettelijk zijn?
Het zou inderdaad door wormen kunnen komen. Dan steken ze elkaar aan. Dat had ik ook met Angel en Lizzy. Lizzy kreeg een kale plek op haar heup, dat kwam door de wormen. Ik dus extra ontwormd (hopelijk kon het geen kwaad voor het veulen) en toen stond even later Angel met haar billen te schuren. Een stalgenote zei toen dat ik haar maar beter ook kon ontwormen. Dit heb ik gedaan en toen was het weg. Dus als ze samen staan, toch gezamelijk ontwormen, niet maar 1 doen. Al komen ze maar 1 keer per dag met elkaar in aanraking.
Over de witte tinker, ze is een roan schimmel, erg apart vond ik ook wel
Ze is dit jaar volgens mij een stuk lichter dan het jaar ervoor (ik heb een oude foto van haar gekregen) ik denk dat ze uiteindelijk helemaal wit gaat worden. Maar nu heeft ze overal weer vlekjes, erg leuk om te zien. zomer en winter een heel ander paard hebben